امضای تفاهم نامه ساخت ۲۰ واحد مسکونی بین پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد بندر ماهشهر/ مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر: پتروشیمی امیرکبیر در حل مسائل اجتماعی منطبق بر نیازهای جامعه حرکت می کند/مدیرکل کمیته امداد: با توانمندسازی مددجویان کمک ها هدفمند خواهد شد

پتروشیمی امیرکبیر در راستای ایفای عمل به تعهدات این شرکت در قالب مسئولیت اجتماعی؛ساخت ۲۰ واحد مسکونی جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر را بر عهده گرفت. در این راستا؛ عبدالکریم پهلوانی،مدیرعامل شرکت و جمال شیبه،مدیرکل امداد استان خوزستان و علی روشن؛رئیس کمیته امداد بندر ماهشهر؛ تفاهم نامه ساخت ۲۰ واحد مسکونی را امضا کردند.

پهلوانی در جریان آیین امضای این تفاهم نامه گفت:مجموعه پتروشیمی امیرکبیر همواره تلاش داشته تا در راستای حضور و مشارکت در حل معضلات اجتماعی منطبق بر نیازهای جامعه حرکت کند و البته تامین مسکن مناسب یکی از همان موضوعات منطبق بر نیاز جامعه است.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مددجویان تحت پوشش کمیته این استان یادآوری کرد که با اقداماتی که در حوزه کارآفرینی و تقویت سرپرستان خانوار تدبیر شده؛سعی شده است تا با توانمندسازی مددجویان؛کمک ها را به سمت گروهای در معرض اسیب بیشتر سوق دهند. وی تهیه مسکن را در زمره همین مسئله دانست و از این رو از اقدام شرکت پتروشیمی امیرکبیر تقدیر کرد.

علی جابری؛ عضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر و مدیر توسعه سرمایه انسانی این شرکت نیز در این مراسم با اعلام این که پیشتر شرکت امیرکبیر ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخته بود؛گفت:پتروشیمی امیرکبیر تلاش دارد با ساخت ۲۰ واحد دیگر و تامین ۵۰ واحد مسکونی،نیازهای اقشار ضعیف را به طور هدفمند مرتفع سازد تا عواید اقدامات خدماتی آن گسترده تر شود.