در شبکه ی بهداشت و درمان ایذه چه خبر است؟ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه نیامده رفت

خورنا_ احسان اسکندری/ عدم ثبات مدیریتی در شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان ایذه یکی از جمله دلایل عدم توفیقات  یک سال گذشته این مجموعه تا کنون بوده است، سیری نزولی برای حوزه درمان شهری که بارها در شرایط کرونایی تا وضعیت قرمز رفت و برگشت .

در طول یک سال گذشته مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه ، دستخوش تغییرات فراوانی قرار گرفته و کرسی مدیریت این مجموعه آنقدر طی یکی دوسال گذشته دست به دست شده ، که این اتفاق به یک موضوع روتین برای مردم شهرستان ایذه تبدیل شده است، موضوعی که یکی از عمده دلایل ناکار آمدی این مجموعه طی یک سال گذشته تا کنون بوده است، آن هم در شرایط بسیار حساسی که شهرستان ایذه در بیشتر ماه ها جزو مناطق قرمز و گاه سیاه کرونایی قرار می گرفت .

یکی از مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه معتقد است: دخالت های بیرونی ، موازی کاری نیروهای درون سازمانی ، فشارهای برخی از افراد صاحب نفوذدر ارکان شبکه بهداشت و درمان و سرانجام ناتوانی مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان در کنترل اوضاع مدیریتی این مجموعه ، از دلایل عمده بی ثباتی در حوزه ی مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه است .

یکی دیگر از مدیران بیمارستان شهدای ایذه می گوید :چگونه می شود که هنوز چند ماهی از ورود محمدپور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه نگذشته ،خبر استعفای وی به گوش می رسد؟ همیشه در این مجموعه یک جای کار می لنگد ؟

لازم به ذکر است، تلاش های خبرنگار خورنا ایذه برای برقراری تماس با محمدپور رییس مستعفی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه بی نتیجه بود.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *