نشست خبری دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم با اصحاب رسانه شهرستان هفتکل

عصر امروز دکتر علیرضا ورناصری در دیدار دو ساعته در سالن جلسات فرمانداری پای صحبت اصحاب رسانه شهرستان هفتکل نشست.

در ابتدای این جلسه فرجام کاظمی مسئول دفتر نماینده ضمن عرض خیر مقدم دستور کار این جلسه را قرائت کرد.

ابتدا حاج محمد ممبینی خبرنگار صداو سیما در سخنانی از نبود برخی امکان درمانی و خدماتی ابراز گلایه و خواهان اتمام توهین به شعور مردم در مورد جاده خروجی شد و گفت:متاسفانه پیمانکار جاده خروجی در روزی که استاندار به هفتکل آمد تجهیزات خود را در جاده خروجی مستقر و بعد رفتن وی آنها را از هفتکل برد که بزرگترین توهین به شعور مردم است.

در ادامه قادر سبحانی نسب سرپرست خبرگزاری خورنا با اشاره به مشکلات عدیده این شهرستان گفت:برای من خبرنگار شرم آور است در قرن ۲۰۲۱ از نبود آب مردم رغیوه بگویم یا دردمند است از صف مردم ۵۰ هزار بشکه نفت در رامهرمز برای گرفتن یک عکس ساده رادیولوژی سخن بگویم، یا از عدم تکمیل دو کیلومتر جاده ای که روزانه پیراهن سیاه بر تن مردم شهر می پوشاند.

?سبحانی گفت:سردار عزیز مردم از حضرتعالی بعنوان جریان انقلاب انتظار دارند همانگونه که در رامهرمز سه پروژه اشتغالزایی در یکماه اخیر به زمین زده شد سهم مردم این شهر حداقل احداث یک پروژه اشتغالزایی همچون پتروشیمی باشد.

وی افزود:آقای ورناصری گویا هفتکل فرزند یتیم حوزه مسجدسلیمان است که مورد توجه قرار نمی گیرد که حتی از داشتن یک دستگاه سونوگرافی محروم است و جوانان این شهر از فرط بیکاری به اعتیاد و خودکشی پناه آورده اند.

در ادامه مجید آرزومند سرپرست کانال اهواز خبر با گریزی به مشکلات عدیده مردم خواهان پاسخگویی وعده آقای ورناصری در خصوص راه اندازی پتروشیمی در هفتکل شد.

پژمان مرادی نفر آخر سوال کنندگان اصحاب رسانه با گریزی به عدم نگاه شرکت نفت به ورزش هفتکل خواهان تعیین تکلیف نیروی های نمکزدایی و حمایت از سرمایه گذاران بومی شد.

در پایان این جلسه سردار ورناصری با پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد:در بحث مشکلات بهداشت و درمان ما توانستیم مجوز بیمارستان محلی هفتکل را پس از تلاش چند ماهه از وزارت بهداشت دریافت کنیم که انتظار می رود فرماندار محترم زمینه شروع این پروژه را در هفتکل فراهم سازد که شاهد اتمام مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان باشیم.

وی در پاسخ به سوال جاده خروجی هفتکل گفت:متاسفانه با تمام سختی ها و کارشکنی ها توانسیم حداقل نگذاریم این پروژه راکد باشد و ان شاءالله با پیگیری های مستمر همچون کشاندن مسئولین راه و استاندار به هفتکل هرچه سریعتر این جاده به سرانجام برسد.

وی در خصوص عملکرد خود در یکسال اخیر از گرفتن تجهیزات ورزشی ،گرفتن اعتبار ۲۰ میلیونی برای هیات های ورزشی و وسیله نقلیه برای اداره ورزش،بومی سازی مدیران هفتکل،استخدام ده نفر از جوانان در شرکت سیمان و ..اشاره کرد.

ورناصری در خصوص پتروشیمی هفتکل پاسخگویی را به فرماندار سپرد.

گفتنی است این جلسه با هماهنگی مهندس حسین پور مسئول روابط عمومی دکتر ورناصری و فرجام کاظمی مسئول دفتر نماینده برگزار گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *