جلسه مدیریت بحران با موضوع بررسی مشکلات آب شرب و تنشهای آبی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد

به گزارش خورنا // جلسه مدیریت بحران با موضوع بررسی مشکل آب شرب و تنش های آبی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء امروز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه مدیریت بحران با موضوع بررسی مشکل آب شرب و تنش های آبی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء امروز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ در محل فرمانداری برگزار شد.
مهندس نوذری ؛ فرماندار اندیکا ابتدا درگذشت مرحوم سید حاتم نظری از پرسنل خدوم اداره برق شهرستان را خدمت خانواده و همکاران ایشان تسلیت گفتند و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و سلامتی و برای آن مرحوم علو درجات، غفران و آمرزش الهی مسئلت نمودند.
مهندس نوذری فرماندار و رئیس مدیریت بحران شهرستان در خصوص  بروز مشکلات ناشی از کمبود آب و قطعی برق  اظهار داشتند؛ با توجه به میزان کم بارندگی های سال گذشته و گرمای هوا. تامین آب شرب و برق مردم دو نیاز حیاتی و اساسی هستند که باید با یک برنامه ریزی درست توسط دستگاه های مربوطه و همکاری خوب مردم در صرفه جویی مصرف آب و برق تامین و مدیریت شوند تا از این بحران پیش رو عبور کنیم.
? نماینده عالی دولت در شهرستان  راه حل برون رفت از بحران کم آبی و مشکلات آب شرب شهرستان را مدیریت درست همراه با کار و تلاش شبانه و روزی دانست.

? *فرماندار اندیکا در ادامه تاکید داشت؛ اداره برق و آبفا شهرستان جهت به حداقل رساندن خاموشی ها و تقویت آبرسانی به مناطقی که نیاز به تانکر آب دارند برنامه ریزی کنند همچنین ایشان خواستار بهره گیری کامل از ظرفیت و امکانات بخشداران، شهرداران، امور عشایر و سایر دستگاهها در بحث پشتیبانی از آبفا شهرستان شدند و از رئیس جهاد کشاورزی خواستند در بحث مدیریت کشت تابستانه ، تامین آب مورد نیاز دام و … اقدامات لازم را بعمل آورد.