کار زار اعتراض به بی‌تدبیری وزارت نیرو در مدیریت منابع آب

کارزار اعتراض به بی‌تدبیری وزارت نیرو در مدیریت منابع آب توسط برخی از فعالین استان خوزستان راه اندازی شد. متن کامل این کارار بدین شرح است.

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهور منتخب دولت سیزدهم
جناب آقای محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام
برای ما مردم ایران، هم پرآبی زاینده‌رود اهمیت دارد هم کارون؛ هم گاوخونی و هم تالاب‌های هورالعظیم و شادگان؛ هم هامون و هم دریاچه ارومیه. در اینکه میهن عزیزمان چند سالی است دچار خشکسالی شده شکی نیست اما در اینکه برخی مسئولین وزارت نیرو و محیط زیست در دولت فعلی و دولت‌های گذشته از ایده‌های برتر جهانی و و کارشناسان خبره این تخصص‌ها بهره نگرفته‌اند نیز تردیدی وجود ندارد.
در زمان بارندگی شدید، شهرها و روستاهای کشور دچار سیل و سیلاب می‌شوند و به یکباره دریچه برخی از سدها جهت جلوگیری از شکستگی سد باز شده و سبب خسارات و تلفات بیشتر به مردم می‌شود. در زمان خشکسالی و تابستان اعلام می‌شود آب نیست و باید صرفه‌جویی کنیم و در نهایت بی‌آبی سبب تلف شدن میلیون‌ها ماهی و حیوانات بعضاً نادر و در حال انقراض می‌شود.
اینگونه رفتارها مصداق تضییع حق بوده و لازم است نهادهای نظارتی، دستگاه محترم قضا و مجلس محترم شورای اسلام برخورد قاطع و جدی انجام دهند.
امید است به زودی با روی کار آمدن مسئولین آگاه و مشورت‌پذیر و انتقادپذیر شاهد رفع مشکلات و شکوفایی و پویایی میهن عزیزمان باشیم.

با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *