برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال با عنوان “جام فجر” در آبادان

خورنا: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان از برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال با عنوان “جام فجر” در این شهرستان خبر داد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب و در راستای ترویج فرهنگ ورزش در بین همکاران و افزایش سلامت جسمی و روانی آنان یک دوره مسابقات چهار جانبه فوتسال بین تیم‌های شهرداری مرکزی و مناطق سه‌گانه در زمین چمن مصنوعی شهدای شرکت نفت برگزار شد.

وی افزود: در ابتدا تیم‌های منطقه یک و منطقه سه با هم به رقابت پرداختند که منطقه سه با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت؛ در دیدار دوم نیز شهرداری مرکزی با حساب سه بر یک منطقه دو را شکست داد.

*شهرداری مرکزی، قهرمان مسابقات چهارجانبه فوتسال شهرداری

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان با بیان اینکه شهرداری مرکزی قهرمان مسابقات چهارجانبه فوتسال شهرداری را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی منطقه دو، چهار بر دو منطقه یک را شکست داد و سوم شد و در دیدار نهایی نیز شهرداری مرکزی، دو بر یک، منطقه سه را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی با بیان اسامی تیم قهرمان، شهرداری مرکزی تصریح کرد: محسن بوالی، ابراهیم محمودی، امید طه‌ زاده، امین خرسند، نادر زمانی، مهدی رضایی، ایوب رحیم زاده، فاضل بوعبادیان، جاسم حزبه‌ئیان، سامان باروتکوب بازیکنان تیم شهرداری مرکزی هستند.

*برنامه‌ریزی مدون برای ادامه ورزش اداری

شیرازی همچنین بیان کرد: این تیم با مربی گری سیدامین خرسند و سرپرستی رحیم رحیم‌زاده عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کرد.

وی ادامه داد: ورزش باعث سلامتی و نشاط می‌شود و این هیئت همواره تلاش خود را برای گسترش ورزش شهروندی به کار گرفته است.

شهردار آبادان در پایان گفت: کارمندان ادارات به دلیل مشغله‌های فراوان امکان ورزش روزانه را ندارند و مسئولان باید با برنامه‌ریزی مدون زمینه ادامه روند ورزش اداری در تمام ایام سال را مورد توجه قرار دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *