سرپرست فرمانداری شادگان: جنگ نرم دانش آموزان را نشانه گرفته است

خورنا: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: امروز تهدیدات جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب، قلب دانش آموزان را هدف گرفته و اگر جوانان در برابر تهاجم فرهنگی آموزش‌های لازم را نبینند خسارت‌های جبران ناپذیری به جامعه وارد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره تحول بنیادین در آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داده و محقق کرد.

*تربیت نیروی انسانی مهمترین رکن آموزش و پرورش

وی با تاکید بر اهمیت موضوع ارتباط نزدیک اولیا با مربیان افزود: نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی بسیار موثر بوده و مسئولان امر وظیفه دارند این موضوعات را با دقت بررسی و اجرایی کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب، قلب دانش آموزان را هدف گرفته و اگر جوانان در برابر تهاجم فرهنگی آموزش‌های لازم را نبینند خسارت‌های مادی و معنوی جبران ناپذیری به جامعه وارد خواهد شد.

*ساخت مدرسه گامی به سوی پیشرفت جامعه

وی با بیان اینکه مدرسه ساختن به معنای سرمایه گذاری برای پیشرفت، توسعه، عمران و تضمین کنند آینده متعالی جامعه است، گفت: در واقع کارهای خیر، ذات و ریشه عمیق ما ایرانیان بوده و گام‌های مستحکم خیرین مدرسه ساز صحتی بر این ادعاست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *