اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بهبهان استخدام رانتی برادر زاده رییس را پذیرفت

جوابیه  اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به گزارش چند روز پیش خبرگزاری خورنا ،عذر بدتر از گناه بود

استخدام فامیلی، این بار برادر زاده پروین رئیس اداره کار بهبهان

پس از انتشار لیست ۱۰۱ نفره ای از افراد غیر بومی که در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس استخدام شده بودند جوابیه ای از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده و توضیحاتی ارائه گردیده است

 

متعجبیم اداره ای که تعاون ندارد و رفاه از مردم و جوانان شهرش گرفته چطور می تواند این مسئولیت خطیر و این اسم عدالت محور را یدک بکشد.

 

اول این که در این جوابیه ضمن تایید خبر و لیست مذکور توجیهاتی جهت مخفی کردن واقعیت ارائه شده است

توجیهاتی مانند بند آخر صفحه دوم  “به دلیل تخصصی بودن آنها امکان تامین غالب آنها در سطح شهرستان در شرایط فعلی وجود نداشته است”!!

اکنون این سوال برای مردم بهبهان و جوانان تحصیل کرده پیش آمده که این چه تخصص ویژه ای بوده که در سطح شهرستان نخبه پرور بهبهان وجود نداشته؟

 

می توانیم لیست شغلی این افراد غیربومی جدیدالاستخدام در پالایشگاه را منتشر کنیم؛

مردم بهبهان بدانید به زعم آقای پروین، در سطح شهرستان ما جوشکار ، برشکار ، کمک کار، کارمند اداری، کارمند مالی، داربست بند، کارگر خدمات ، برقکار و… وجود ندارد و باید از استان همجوار تامین شود.

مردم بدانید جوانان ما با تحصیلات و بدون تحصیلات حتی دارای تخصص حرفه ای باید بیکار باشند یا در به در کنگان و عسلویه شوند و آقایان پشت میزهایشان برای جوانان دیگر استان ها ایجاد اشتغال کنند.

 

در این بیانیه در بند ۳ صفحه دوم اشاره شده که نیروها باید از طریق دفتر کاریابی معرفی شده باشند کدام یک از این ۱۱۰ نفر که شما خدا را شکر ۵۶ نفر غیربومی را تا این لحظه گردن گرفته اید رسما معرفی شده توسط دفتر کاریابی هستند؟

 

مدارک تحصیلی و پرونده های جوانان بیکار بهبهان در این دفاتر کاریابی خاک بی عدالتی و نا حقی گرفته است ولی هیچ مسئولی نیست که گرد و خاک از آنها پاک کند و دل جوان بهبهانی را کمی امیدوار کند.

اینها جز ظلم و بی عدالتی و ناحق کردن حق مردم بهبهان است؟

 

سوم این که در صفحه اول بیانیه بیان شده “جای بسی تاسف است که فضای رسانه ای بر خلاف رسالت خطیر مطبوعاتی دستخوش احساسات و اغراض و ابزار شخصی افراد شده و در این شرایط حساس فضای ذهنی مردم با طرح موضوعات بی اساس مشوش گردد”

 

وظیفه رسانه روشنگری و بیان حقیقت است چیزی که شما آن را ابزار شخصی و احساسات می نامید سرنوشت و حق مسلم مردم بهبهان است که رسانه فریادش می زند در این شرایط حساس این شمایید که با مخفی کاری و استخدام های بی ضابطه موجب اضافه شدن درد و رنج به زخم های این مردم می شوید نه این موضوعات بی اساس است که در این بیانیه موکدا صحت آن را تایید نموده است و نه غرض شخصی در آن بوده، لذا این تهمتی بزرگ به رسانه ها و مطالبه های مردم است.

 

چهارم اینکه فقط پسر برادر جناب آقای پروین دکترای نفت و گاز از دانشگاه های معتبر دارد و حق استخدام؟ (هرچند بعید می دانیم مدرک دکترای ایشان را نیز بتوانید ارائه دهید!)

 

پس اگر این طور است از فردا فراخوان می زنیم ببینید چند جوان با مدرک دکتری،کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه های معتبر درب اداره کار جمع خواهند شد لطفا همه را استخدام کنید چون حقشان است.

 

و در آخر طبق ماده ۴۷ آئین نامه اجرایی قانون برنامه ششم توسعه ،پیمانکاران حق ندارند تا زمانی که نیروی بومی برای شغلی وجود دارد از نیروهای غیربومی استفاده کنند و الان این ۵۶ نفر(البته به تعبیر خود شما) چرا غیر بومی استفاده شده؟

 

فریاد تظلم مردم بهبهان، جوانان بیکار، پدران و مادران رنج دیده بر سر آنهایی است که با پنهان کاری، بی عدالتی و در سکوت خط بطلان بر سرنوشت جوانان بهبهانی می کشند

از نماینده محترم ،امام جمعه انقلابی و مردم دار،  دادستان شجاع و فرماندار گرانقدر تقاضا داریم به این ماجرا ورود کنند،  ولله که مردم بهبهان دیگر توانی ندارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس با سلام..این اقای پروین در خرمشهر هم بستگانشان هستند که اگه به دانشگاه علوم پزشکی آبادان رجوع کنید می بینید این خانوم پروین همانند فامیل عزیزشان اقای پروین دربهبهان چندنفراز بستگان خود همسرش را در دانشگاه وبهداشت و مراکز زیر مجموعه بکارگیری کرده یا حتی بستگان مدیر فلان دستگاه را در بهداشت ودرمان استخدام و آن مدیر هم به نشانه قدر دانی بستگان خانوم پروین را جذب کردن یعنی دنده معکوس به هم میدن..از خبرگزاری روشنگر خورنا میخوام که اول تحقیقات کنید ودرصورت صدق مطلب آنرا منتشر کنید.ممنون