اجرای پروژه‌های زیباسازی شهری در شادگان

خورنا: شهردار شادگان از اجرای پروژه‌های زیباسازی شهری چون لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر، ایگوبندی خیابان‌ها و کفپوش گذاری در این شهرستان خبر داد.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در بخش عمران شهری و در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان این شهرستان تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری نظیر لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر،کفپوش گذاری  و … را در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین سرعت‌گیر معابر، کاشت نهال در بلوارها به منظور توسعه فضای سبز، هرس درختان، نصب وسایل برفی در پارک شهر و موسوی‌نیا از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری در یک ماهه اخیر است.

رابطه دو سویه شهرداری و شهروندان

شهردار شادگان با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری انجام گرفته، خاطرنشان کرد: اجرای همایش پیاده‌روی، همایش جشن انقلاب، برنامه‌های مسابقات ورزشی و برگزاری یادواره شهدا سایر برنامه‌های اجرایی شده است.

وی با اشاره به این‌که شهرداری به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رکن مدیریت شهری نقش مثمرثمر و تعیین کننده‌ای را در امر زیباسازی و مبلمان شهری ایفا کرده است، گفت: این اقدامات، بخشی از معضلات و ناهماهنگی‌های موجود در امر ساماندهی مطلوب فضای شهری و ایجاد چشم انداز زیبای شهری را مرتفع می‌سازد.

آلبوناصر با بیان این‌که زیبایی شهر علاوه بر تأثیر آرامش بخش، شهروندان را تشویق به حفظ و نگهداری شهر نیز کرد و گفت: رابطه‌ای دو سویه در توجه به زیبایی شهر وجود دارد که امید می‌رود شهروندان در حفظ این زیبایی مشارکت مضاعفی کنند.