اجرای پروژه‌های زیباسازی شهری در شادگان

خورنا: شهردار شادگان از اجرای پروژه‌های زیباسازی شهری چون لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر، ایگوبندی خیابان‌ها و کفپوش گذاری در این شهرستان خبر داد.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در بخش عمران شهری و در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان این شهرستان تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری نظیر لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر،کفپوش گذاری  و … را در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین سرعت‌گیر معابر، کاشت نهال در بلوارها به منظور توسعه فضای سبز، هرس درختان، نصب وسایل برفی در پارک شهر و موسوی‌نیا از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری در یک ماهه اخیر است.

رابطه دو سویه شهرداری و شهروندان

شهردار شادگان با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری انجام گرفته، خاطرنشان کرد: اجرای همایش پیاده‌روی، همایش جشن انقلاب، برنامه‌های مسابقات ورزشی و برگزاری یادواره شهدا سایر برنامه‌های اجرایی شده است.

وی با اشاره به این‌که شهرداری به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رکن مدیریت شهری نقش مثمرثمر و تعیین کننده‌ای را در امر زیباسازی و مبلمان شهری ایفا کرده است، گفت: این اقدامات، بخشی از معضلات و ناهماهنگی‌های موجود در امر ساماندهی مطلوب فضای شهری و ایجاد چشم انداز زیبای شهری را مرتفع می‌سازد.

آلبوناصر با بیان این‌که زیبایی شهر علاوه بر تأثیر آرامش بخش، شهروندان را تشویق به حفظ و نگهداری شهر نیز کرد و گفت: رابطه‌ای دو سویه در توجه به زیبایی شهر وجود دارد که امید می‌رود شهروندان در حفظ این زیبایی مشارکت مضاعفی کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *