امام جمعه هندیجان: راهبردهای اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: باید گام‌های خود در راه ایجاد اقتصاد مقاومتی را اصولی‌تر برداشت و با جدیت و وحدت بیشتر، راهبرد اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده و به اجرا در بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌‌الاسلام والمسلمین عبدالحسن بهبهانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انسجام و همدلی بین مسئولان، ملت ولایتمدار باید تکلیف خود را بدانند و بداخلاقی‌ها و اختلافات را کنار بگذارند.

خدمتگزاری به مردم افزایش یابد

وی افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، بیش از پیش ولایت پذیری‌شان را نشان دادند؛ مسئولان نیز باید همین کار را انجام دهند.

امام جمعه هندیجان با بیان این‌که مسئولان باید بدانند خادم مردم هستند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم بالاترین ارزش است و باید این خدمتگزاری را چند برابر افزایش داد.

مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام هستند

وی ادامه داد: مسئولان باید راهی را که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند را در پیش گرفته و از آن اطاعت کامل کنند، افزود: مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام هستند.

بهبهانی‌پور در پایان گفت: باید گام‌های خود در راه ایجاد اقتصاد مقاومتی را اصولی‌تر برداشت و با جدیت و وحدت بیشتر، راهبرد اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده و به اجرا در بیاوریم.