دکتر رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان : استفاده از ماسک در هندیجان به ۵۵ درصد رسیده است

به گزارش خبرگزاری خورنا مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در جلسه ستاد کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان عنوان کرد: روند بیماری در شهرستان در روزهای اخیر الگوی ثابتی پیدا کرده است و به شکل مرتب و روزانه بیمار شناسایی میشود.

در هفته اخیر تعداد ۵۷ مورد مثبت کرونا شناسایی شده است و در حال حاضر ۶ بیمار بد حال کرونا داریم که ۴ مورد در بیمارستان شهداء و ۲ مورد در بیمارستانهای خارج شهرستان بستری میباشند.

وی ادامه داد: آمار استفاده از ماسک در تمامی سطوح کاهش چشمگیری داشته به طوری که این آمار در میان مردم به ۵۵ درصد رسیده، از طرفی رعایت فاصله اجتماعی نیز به ۶۶ درصد کاهش پیدا کرده است. متاسفانه این کم توجهی ها، میتواند بسیار فاجعه ساز شود.

برگزاری مراسمات عزا و شادی، تجمعات بزرگ و کوچک خصوصا در میان خانواده ها بدون رعایت دستورالعملها از دیگر چالشهای پیش رو در مقابله با این بیماری مخوف است.

دکتر رئیسی در مورد واکسیناسیون کرونا نیز بیان داشت: تا پایان روز ۱۴ تیر ماه در شهرستان هندیجان ۳۲۰۲ نفر هر دو مرحله تزریق واکسن را انجام داده اند و برای ۲۲۷۲ نفر نیز مرحله اول تزریق واکسن اجرا شده است.به این ترتیب برای ۸ درصد جمعیت شهرستان، واکسیناسیون کرونا انجام شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *