برادر زاده پروین رییس اداره کار بهبهان و ۱۰۱ نیروی غیر بومی در پالایشگاه بیدبلند۲ استخدام شدند

 

که از تو درد دل ای جان نمی‌رسد به علاج

تمام این چند روز سعی کردیم درد، تظلم و فغان جوانان درباره استخدامی های علوم پزشکی بهبهان را به گوش مسئولین برسانیم، اما متاسفانه امروز چیزهایی دریافتیم و مستنداتی یافتیم که متوجه شدیم نه تنها کوبه درب تظلم خواهی را اشتباه زده بودیم بلکه آن جا خود محل ظلم و جور بر جوانان بهبهان است.

از اداره کار حرف می زنیم آن جا که پدران و مادران و جوانان چشم انتظار، مدارک به دست به دنبال شغل هستند، آن جا که جوانان بهبهان چشم امید به آن دوخته بودند تا شاید با ورود به ماجرای استخدامی ها در ادارات بهبهان، حق و حقوق جوانان بهبهان را مطالبه کند اما متاسفانه خانه از پای بست ویران است و امروز لیستی به دست ما رسیده که رییس اداره کار آقای پروین به عنوان متولی این موضوع چشم بر استخدام تعداد زیادی افراد غیربومی بدون آزمون و ضابطه و فقط با سفارش و رابطه در پالایشگاه خلیج فارس بسته است.

جالب این که نام سجاد پروین برادر زاده ایشان نیز در این لیست به عنوان کارمند پالایشگاه به چشم می خورد!
خوب است بدانیم که کمتر از سه ماه از استخدام ایشان می گذرد و این موضوع کلید حل معمای وجود این همه غیربومی در لیست است؛ که مشخص می کند آقای پروین یا باج داده و چشم بر این افراد بسته تا برادرزاده اش را وارد پالایشگاه کند یا خود این افراد یا حداقل تعدادی شان را سفارش و حمایت کرده است.

افرادی که  تخصص و تجربه شان در جوانان بهبهان وجود دارد و هیچ مزیت و یا ضرورتی در استخدام آنان دیده نمی شود.

حال سوال این است که فریاد ناحق کردن حق و حقوق جوانان تحصیل کرده و بیکار بهبهان را باید بر سر چه کسی بزنیم و کجا از حقوق آنها دفاع کنیم؟

پالایشگاه خلیج فارس به عنوان تعدیل نیرو و با توجیه اینکه پالایشگاه به بهره برداری رسیده تعداد زیادی از کارگرانش را اخراج می کند اما از آن سو لیست های مخفیانه که تاریخشان فقط به ۳ ماه و اندی پیش برمی گردد بین آنها و آقای پروین(رییس اداره کار) رد و بدل می شود و افرادی به جای این جوانان که زحمت پالایشگاه را کشیده اند استخدام می شوند که حتی مسیر پالایشگاه خلیج فارس را بلد نیستند و نمی دانند که چه جوانانی رنج کشیدند تا امروز بتوان با فخر نام بهبهان را با نام پالایشگاه خلیج فارس در کشور طنین انداز کرد اما صد افسوس که پالایشگاه خلیج فارس نه نامی از بهبهان در عنوانش دارد و نه نانی از وجودش در سفره جوانان بهبهان گذاشته است.

حال چه شد که لیست بالا بلند افراد غیربومی جلوی چشمان رییس اداره کار، آقای پروین در پالایشگاه استخدام شده اند!

این یک مطالبه به حق و جدی است، این دردی است که مانند دود و آلاینده های پالایشگاه گلوی مردم این شهر را می فشارد.

رییس اداره کار نمی تواند هیچ توجیهی برای کارش داشته باشد و این بی عدالتی تا مغز و استخوان مسئولین بهبهان رسوخ کرده و هیچ کس هم از این درد دم نمی زند.

امام جمعه محترم،دادستان و فرماندار باید به این مساله ورود کنند، این خیانت جناب پروین به بهبهان و مردمش است.

این مطالبه تمام مردم بهبهان است

این فریاد در گلو مانده مردم را شما بر سر این مسئولین خیانت کار بزنید

مردم بهبهان منتظر واکنش و پیگیری سریع و برخورد شدید شما با پروین رییس اداره کار هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خدا لعنتتون کنه با این دوروغاتون اگر جرآتش را داری رو دررو با آقای پروین خودش حرف بزن نه پشت سرش دستهای پشت پرده زیاده امیدوارم زمین خوردنتون را ببینم
  • ناشناس سلام خسته نباشید
  • امیر شما اگه خیلی آگاهی و دلسوز.. اینو بدون خیلی از اونایی که الان اسمشون هست ساکن بهبهانن.. و چند ساله که اینجا زندگی میکنن... شمایی که نشستی پشت میزت و فقط بلدی دست به قلم بگیری بیا و بچه های بومی بهبهان رو ببین که حتی بلد نیستن خیلیاشون سنگ جت بگیرن دستشون... پس یه لطفی کنه خواهشا از رو باد معده دست به قلم نشید... نصف بیشتر این بهبهانی هایی که میگی... جرأت زیر افتاب بودن رو ندارن... و اوناییم که دلشو داشتن الان دارن کار میکنن... شما جا این که نون مردم رو اجر کنی اول بیا تحقیق کن... بعدش برامون مقاله راجب نا عدالتی بنویس
  • سایه اولا ک دهنتو آبکشی کن و بگو جناب آقای پروین نه اینکه به تنهایی بگی پروین دوما اینکه برادرزاده‌ی آقای پروین بورسیه‌ی دکترای حقوق شرکت نفت از دانشگاه تهران هستند از اینها چرا چیزی نمیگی لال شدی مگه سوما چرا از دزدی‌هایی ک توی پالایشگاه پیارسال زمان آقای نریمی که نیرو از اصفهان و کرمانشاه می‌آوردند چیزی نگفتی الآن زبون وا کردی بچه؟؟؟ تو الآن باید بیای پیش من تا چارتا چیز یادت بدم تو خیلیی عقبی داداش مسئله‌ی دیگه اینه که برادرزاده‌ی پروین یک مقاله داد ب کشور سوئیس و کشور سوئیس با ماشین و خونه‌و یک حقوق ۳۲۰میلیون تومانی استقبال کرد اما نرفت غیر از این ایشون ب زبان فرانسوی و انگلیسی و عربی تسلط کامل رو دارند و ایشون بومی شهر بهبهان هستند واقعا دلیلی برای استخدام نکردنشون وجود نداره