زنگ بازگشایی مدارس در خرمشهر نواخته شد

خورنا: رئیس آموزش و پرورش خرمشهر در آیین بازگشایی مدارس که به‌صورت نمادین در مدرسه شهدای محراب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال سال تحصیلی جدید را با برنامه‌ها و سیاست‌های کارآمد وزارت آموزش و پرورش آغاز می‌کنیم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، کاظم حیاتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده موفق به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در سطح منطقه شدیم.
وی افزود: امیدواریم با افزایش امکانات و فضاهای آموزشی در سال‌تحصیلی آینده شاهد تک‌نوبته کردن تمام مدارس در مقاطع مختلف باشیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و باید در راستای رشد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: خانواده‌ها باید موازی با برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای تربیت و آموزش فرزندان خود گام بردارند.
حیاتی گفت: امسال تمهیدات لازم در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده به دانش‌آموزان اتخاذ شده که امیدواریم دانش‌آموزان نیز همکاری لازم با دبیران و معلمان خود داشته باشند.
وی اضافه کرد: امسال مشاوران مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس سطح شهرستان به‌صورت جدی‌تری وارد عرصه آموزش و پرورش می‌شوند.
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر از اولیای دانش‌آموزان خواست در راستای کمک به آموزش و پرورش فرزندان خود به‌صورت مستمر و مرتب در جلسات اولیاء و مربیان شرکت کنند و با مسئولان فرهنگی مشارکت بیش از پیش داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان مقاطع دبیرستان در راستای ارتقای رتبه‌های دانش‌آموزان خرمشهری در کنکور سراسری طراحی شده است.
حیاتی با اشاره به توانمندی‌های دانش‌آموزان خرمشهری افزود: در صورتی که استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان در مسیر صحیح هدایت شود برای منطقه افتخارآفرین خواهند بود.
وی ادامه داد: امروز سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که همه چشم به استعدادها و سرمایه‌های آینده نظام جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: در همین راستا جوانان باید با درنظر گرفتن موقعیت حساس خود در راستای اعتلای و جایگاه علمی ایران اسلامی تلاش کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *