افزایش ۳۱ درصدی قیمت بلیت قطارهای رجاء از فردا

خورنا: یک مقام مسئول راه‌آهن با اشاره به افزایش متوسط ۳۱ درصدی نرخ بلیت قطارهای رجاء از فردا گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای این شرکت برای تاریخ‌های ۳۰ بهمن تا ۲۳ اسفند از ۹ صبح فردا آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، صادق سکری با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از بررسی‌های تخصصی درباره افزایش نرخ بلیت قطارهای شرکت رجاء که به درخواست مکرر این شرکت انجام شد، کمیته تخصصی تصمیم گرفت به طور متوسط نرخ بلیت قطارهای این شرکت ریلی ۳۱ درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه درصد افزایش نرخ بلیت‌ها در مسیرهای مختلف، متفاوت است، تصریح کرد: در بخشی از مسیرها، نرخ بلیت قطار هیچ افزایشی نداشته اما در برخی دیگر از مسیرها به طور متوسط درصدی افزایش قیمت داشته‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قطارهای رجاء قبلاً دولتی بوده و به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: نرخ بلیت قطارهای این شرکت ریلی، همسو با دیگر شرکت‌های خصوصی ریلی فعال در ناوگان مسافری راه‌آهن افزایش نیافته بود، به همین دلیل در راستای واقعی‌تر شدن نرخ‌ها و جلوگیری از بروز زیان برای این شرکت، نرخ بلیت قطارهای شرکت رجاء، متوسط ۳۱ درصد افزایش یافت.

وی یادآور شد: البته هنوز نرخ بلیت‌های این شرکت ریلی، به قیمت‌های واقعی نرسیده است.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه این افزایش نرخ‌ها از ساعت ۹ صبح فردا اعمال می‌شود، افزود: همچنین پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای این شرکت ریلی برای تاریخ‌های ۳۰ بهمن تا ۲۳ اسفند ۹۱ از ۹ صبح فردا آغاز خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *