پیگیری‌های سریع جهت رفع مشکلات آب روستای تله زنگ

خورنا- با احداث حوضچه‌های ذخیره آب در روستای تله زنگ شهرستان اندیمشک، آب آشامیدنی سالم راهی این روستا می‌شود.

 فرماندار شهرستان اندیمشک در نشست بررسی مشکل آب روستای تله زنگ تاکید کرد: مردم، سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و ارائه خدمات باکیفیت حق آن هاست.

پیمان جهانگیری افزود: برای رفع هر چه سریعتر مشکل کمبود آب روستای تله زنگ و عشایر حومه، به زودی یک دستگاه پمپ انتقال آب کمکی جهت انتقال آب آشامیدنی سالم به روستا، نصب می‌شود و برای رفع دائمی مشکل آب این منطقه نیز، یک مخزن آب در روستای تله زنگ احداث خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، مشکل گاز این روستا برطرف و دکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در تله زنگ، نصب و راه اندازی شده است.

در ادامه این نشست، مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس با بیان اینکه اهالی روستای تله زنگ مردمی غیور و با فرهنگ هستند افزود: ایستگاه راه آهن تله زنگ یکی از ایستگاه‌های مهم ناحیه زاگرس است.

به گفته حسن زیودار، در فصل زمستان تعداد ۱۱۰ خانوار و در فصل تابستان تعداد ۷۰ خانوار در روستای تله زنگ سکونت دارند.

وی در پایان بیان کرد: باتوجه به خشکسالی موجود و تنش آبی که در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد، روستای تله زنگ نیز از این تنش متاثر شده است که در همین راستا، در حال تلاش جهت ایجاد حوضچه‌های ذخیره آب هستیم و در اسرع وقت مشکل کمبود آب روستا حل می‌شود.
انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *