۱۳۰ کیلومتر از جاده‌های خوزستان بهسازی شد

خورنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: ۱۳۰ کیلومتر از جاده های استان در سه ماه نخست امسال بهسازی شد.

غلامعباس بهرامی نیا اظهار داشت: استان از ۶ هزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و هشت هزار و ۵۴ کیلومتر راه روستایی آسفالته برخوردار است که طی سال ها گذشته باتوجه به اعتبارات تخصیص داده شده، بهسازی آنها در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳۰ کیلومتر از راه های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال بهسازی شده است که از این میزان ۴۱ کیلومتر مربوط به بهسازی راه‌های خسارت دیده ناشی از سیل سال ۱۳۹۸ بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: تا پایان سال جاری بهسازی ۳۸۰ کیلومتر راه در خوزستان با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در دستور کاراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.
بهرامی نیا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای شوش – اندیمشک، اهواز – آبادان ، ایذه – دهدز، باغملک – ایذه، اندیکا – تاراز، غیزانیه – هفتکل و رامهرمز- بهبهان بهسازی جاده‌ها صورت گرفته و تا پایان سال نیز بهسازی محورهای اهواز – ملاثانی، مسجدسلیمان- اندیکا، کمربندی شرق اهواز و ماهشهر – آبادان انجام می شود.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *