شیخ بخردی و سرهنگ مظلومی مدعیان انقلابی گری دقیقا کجایید

احسان آذریان

?بهبهان در چند سال اخیر به جولانگاهی برای فساد اداری و رانت های مسئولین و تضییع حقوق شهروندان به خصوص جوانان تبدیل گشته است.
?جوانانی که دیروز رانت و استخدامی های سفارشی پالایشگاه بید بلند و شهرداری و امروز هم استخدامی های بی ضابطه دانشکده علوم پزشکی امید و انگیزه برای زندگی بهتر و عادلانه را از آن ها گرفته است.
?از یک سو تبعیض های آشکار و دهن کجی ها و سکوت برخی از مسئولین و از سوی دیگر همراهی تاسف بار برخی دیگر از مسئولین داعیه دار انقلاب با مسببان این ظلم ها جوانان سرخورده بهبهان را روز به روز عصبی تر و نالان تر می کند.

?مسئولین صاحب قدرت و تریبون داری که با مصادره عنوان و برچسب انقلابی گری در بزنگاه های حساس با شعار های زیبایی همچون مردم داری و مبارزه با فساد، رقیبان خود در میدان کسب قدرت را به حاشیه برده و یا از صحنه به در کرده بودند، امروز در میدان واقعی نبرد با مفسدین روزه سکوت گرفته تا مهر تایید و مجوزی بر ادامه فساد داده باشند.

?شیخ محسن بخردی رئیس هیات نظارت بر انتخابات بهبهان که در انتخابات ۱۴۰۰ در اقدامی عجیب و به دور از شان این نهاد برای حذف تعدادی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر بهبهان، گاه نهادهای قانونی و رسمی و بالا دستی نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برد و متهم به زد و بند و لابی گری کرده بود و گاه با کمک امکانات و رسانه های وابسته به خود مستقیم و علنا با کلیپ ها و نوشته هایی به دخالت و حمایت مستقیم در نتیجه انتخابات می پرداخت، اما امروز که هزاران جوان شهر از بی عدالتی ها و پارتی بازی ها به ستوه آمده اند به خفا رفته و حتی زحمت ارسال یک پیام برای همراهی با مردم را به خود نداده است.

?سرهنگ محمد طلا مظلومی یکی دیگر از مسئولین شهر که با شعار مردم یاوری و مردم باوری در انتخابات ۱۳۹۸ به مجلس ورود کرد، نیز تاکنون با وجود صدها گله و اعتراض از سوی جوانان این شهر نه تنها خود و نیروهای وابسته به او هیچ گونه اقدام خاصی برای حل این مشکل و التیام جوانان دلشکسته نکرده اند که در اقدامی وقیحانه تر مسئول روابط عمومی دفتر ایشان در پاسخ به مطالبه گری های جوانان معترض و منتقد آن ها را مفسد می خواند و تلاش می کنند تا به جای اعتراض به مسئولین خاطی
، جوانان مطالبه گر را سرکوب و ساکت کنند.
?حال سوال اینجاست که این دو مسئول داعیه دار انقلاب چرا انقلابی گری را فقط در ایام انتخابات و زمان کسب قدرت می شناسند و سنسور های فسادستیزی آن ها فقط در زمان کسب رای و قدرت فعال می شود؟

?این چه انقلابی گری است که صدای هزاران جوان معترض را می شنود اما کوچکترین زحمتی برای همراهی با این جوانان را به خود نمی دهد ؟

?این چه انقلابی گری هست که جولان فساد و رانت را در شهر می بیند اما در قبال مبارزه با آن احساس مسئولیت نمی کند؟

?آقایان بخردی و مظلومی مردم شما را با نماد و برچسب های انقلابی گری دیده اند آیا نگران نیستید که مبادا این سکوت تاسف بار و پیام های توهین آمیز نمایندگان شما در شهرستان را به پای انقلاب بنویسند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *