خرمشهر از شهرهای موفق در اجرای پایه ششم است

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: این شهرستان از شهرهای موفق در اجرای پایه ششم است.

کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه پایه ششم ابتدایی از سال تحصیلی جاری در مدارس اجرایی شده، خرمشهر از جمله شهرهایی است که از نخستین روز مدرسه کلاس‌های این پایه را تشکیل داد.

وی افزود: از همان آغاز سال تحصیلی کلاس‌های پایه ششم تشکیل و معلمان سر کلاس‌ها حضور یافتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: در بازدیدی که مدیران آموزش و پرورش استان از مدارس شهرستان صورت گرفت، رضایت کامل از روند اجرای این پایه در مدارس این شهرستان گزارش شد.

*۹۰ مدرسه در خرمشهر تک‌شیفت هستند

حیاتی تصریح کرد: در زمینه تک‌شیفت کردن مدارس نیز هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد مدارس خرمشهر در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تک‌شیفت هستند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان گروه سرود خرمشهر در مسابقات سرود کشور که با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار شد نیز به مقام نخست دست یافتند.

*کسب مقام استانی و کشوری در مسابقات

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: همچنین در مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و تواشیح نیز دانش‌آموزان این شهرستان موفق به کسب مقام‌های استانی و کشوری شدند.

حیاتی افزود: دو دانش‌آموز خرمشهری گروه تواشیح نیز همزمان با عید فطر به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی نائل شدند و به اجرای تواشیح پرداختند.

وی اضافه کرد: در زمینه امتحانات و مشاوره تحصیلی دانش‌آموزان نیز اقدامات مناسبی در مدارس شهرستان در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر عنوان کرد: همچنین دانش‌آموزان این شهرستان در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوومیدانی موفق به کسب رتبه‌های برتر در سطح استان و کشور شده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *