آغاز رقابت ۱۸۰۶ دانش آموز شهرستان گتوند در کنکور سراسری ۱۴۰۰ از فردا

 

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان گتوند گفت: اولین روز برگزاری کنکور سال ۱۴۰۰ از صبح فردا چهارشنبه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز می شود و روند برگزاری آزمون تا شنبه ۱۲ تیرماه ادامه خواهد داشت.

روابط‌عمومی این مدیریت اظهار داشت: کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد دواطلبان شهرستان برای شرکت در آزمون سراسری امسال ۱ هزار و ۸۰۶ نفر است که در گروه هنر ۷۳ نفر، در گروه ریاضی۹۴ نفر، گروه علوم انسانی ۱۰۷۹ نفر، در گروه علوم تجربی ۴۱۳ نفر و در گروه زبان‌های خارجی هم ۱۴۷ نفر در آزمون کنکور سراسری امسال شرکت خواهند کرد.

جعفرزاده توضیح داد: این ماراتن علمی در ۴ حوزه سطح شهرستان گتوند، تالار پارسیان، تالار ارم، آموزشگاه هاجر و آموزشگاه آیت‌الله طالقانی برگزار می‌گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری امسال، بیان کرد: برای برگزاری سالم کنکور امسال از نظر سلامت داوطلبان به خاطر وجود شرایط ویژه بیماری کرونا و نیز سلامت آزمون و جلوگیری از تخلفات به دقت برنامه ریزی شده است.

 

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *