آخرین تمهیدات اجرایی برای برگزاری مطلوب کنکور در رامشیر

عوامل برگزاری کنکور و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر آخرین راهکارها و تمهیدات برگزاری مطلوب کنکور را بررسی کردند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر این جلسه با حضور علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل سالن اجتماعات با موضوع ” هماهنگی جهت برگزاری مطلوب آزمون سراسری ” برگزار شد.

شریفی با بیان اینکه حفظ سلامت و آرامش دانش آموزان کنکوری از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: اسامی دانش آموزان بر اساس تست PCR و فرم خود اظهاری مشکوک به کرونا از سازمان سنجش ارسال می شود که در همین راستا برای هر حوزه امتحانی، اتاق قرنطینه در نظر گرفته ایم.

وی با تاکید بر نقش خانواده ها در موفقیت داوطلبین کنکور، تصریح کرد: علت شکست بسیاری از داوطلبین مستعد و کوشا در کنکور عدم تامین آرامش و سلامت روانی در محیط خانه است. بنابراین والدین می بایست با پرهیز از هرگونه تنش و تقویت انگیزه های درونی دانش آموزان ، میزان موفقیت آن ها را افزایش دهند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تشریح هماهنگی های صورت گرفته با ادارات خدمات رسان شهرستان، توضیح داد: در سال گذشته برنامه های خوبی جهت آماده سازی دانش آموزان کنکوری صورت گرفت که امیدواریم در سال آینده با همکاری اولیای محترم و مسئولین بزرگوار شاهد موفقیت های بزرگی برای دانش آموزان پایه دوازدهم باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *