برگزاری سومین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس اردیبهشت ۹۲ در دو بخش ویژه (خلیج فارس/ فارسی و عربی) و آزاد (فارسی) و هر کدام از بخش‌ها در دو قالب سپید و کلاسیک برگزار خواهد شد.

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس اردیبهشت‌ماه ۹۲ در دو بخش ویژه (خلیج فارس/ فارسی و عربی) و آزاد (فارسی) و هرکدام از بخش‌ها در دو قالب سپید و کلاسیک برگزار خواهد شد.

*مهلت و آدرس ارسال آثار

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ اثر از ۱۰۰ شاعر به دبیرخانه سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس رسیده است، ادامه داد: هنرمندان با ذوق در عرصه شعر می‌توانند آثار خود را تا ۲۹ اسفندماه به صورت تایپ شده در یک طرف برگه a4 به یکی از طرق: آدرس ایمیل دبیرخانه ershadhendijan@gmail.com، شماره فاکس ۰۶۵۲۴۲۲۰۵۱۶- ۰۶۵۲۴۲۲۰۴۹۲ یا آدرس پستی هندیجان ـ خیابان امام حسین (ع) مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس ارسال و در کنگره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس همچنین می‌توانند به وبلاگ اطلاع‌رسانی این اداره به آدرس www.khalijefars3.blogfa.com مراجعه و از دریافت اثر خود توسط دبیرخانه کنگره اطمینان حاصل کنند.

*شماره تماس و پیامک

وی در ادامه با اشاره به تلاش در راستای هرچه بهتر برگزار شدن سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه این اداره به شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۸۸۸۸ آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و خط تلفن شماره ۰۹۳۹۵۶۶۷۰۰۶ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی علاقمندان و شاعران است.

مهدی‌نیا افزود: به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد کنگره ملی شعر خلیج فارس ضمن ارسال پیامک به شاعران سراسر کشور؛ پوستر و فراخوان کنگره به ادارات ارشاد شهرستان‌ها ارسال شده است.

*خلیج فارس در وجود ایرانیان ریشه دارد

وی با بیان اینکه خلیج فارس در وجود ایرانیان ریشه دارد و هرگز کسی نمی‌تواند، برای خلیج همیشه فارس نام جعلی برگزیند، عنوان کرد: ملت ما دست‌های ناپاک متجاوزان به این دریای پاک را قطع خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان ابراز داشت: خبرنگاران این شهرستان در سال‌های گذشته، این کنگره بسیار مهم را تحت پوشش خبری گسترده و مناسب قرار داده و در سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس پوشش مناسب خبری خواهند داشت تا اهالی هنر، شعر و ادب با کنگره ملی شعر خلیج فارس آشنا شوند و آثار خود را هرچه مطلوب‌تر به دبیرخانه ارسال کنند.