تحولی عظیم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان رامهرمز

این دو شرکت فولادی قرار است در زمینه ی تولید ورق های فولادی ،شمش و میلگرد و ... فعالیت کنند و پس از کلنگ زنی به صورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال  ۴۰۰۰ نفر را فراهم می کنند.با این دو شرکت شهرستان رامهرمز به زنجیره تولید فولاد کشور وصل می شود .

با تلاش های ابراهیم متینیان نماینده شهرستان های رامهرمز و رامشیر و با مشارکت بخش خصوصی آئین کلنگ زنی دو شرکت فولادی با حضور معاون وزیر صمت ،معاونت حقوقی مجلس وزارت صمت و استاندار خوزستان در روز پنج شنبه مورخه ۱۰ تیرماه در ناحیه صنعتی مربچه برگزار می گردد.

این دو شرکت فولادی قرار است در زمینه تولید ورق های فولادی ،شمش و میلگرد و … فعالیت کنند و پس از کلنگ زنی به صورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال  ۴۰۰۰ نفر را فراهم می کنند. با این دو شرکت، شهرستان رامهرمز به زنجیره تولید فولاد کشور متصل می شود .

سال گذشته نیز با مشترک بخش خصوصی کلنگ پترو پالایش نفت بخش ابوالفارس نیز به زمین زده شد که هم اکنون مراحل تجهیز کارگاه و تسطیح این پروژه در حال اجراست و زمینه اشتغال بسیار خوبی را در منطقه به وجود آورده است.

هم اکنون یکی از بزرگترین چالش های شهرستان رامهرمز موضوع بیکاری و سرمایه گذاری هست که از زمان نمایندگی ابراهیم متینیان قدم های بسیار خوبی در زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برداشته شده است.