نماینده شوشتر: یک وجب از خاک خوزستان را با همه دنیا عوض نمی‌کنیم

خورنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی سخنان وحدت اقوام را در خوزستان نشانه گرفته است گفت: همگان باید بدانند یک وجب از خاک خوزستان را با همه دنیا عوض نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برخی سخنان درباره مقایسه مع‌الفارغ خوزستان و سوریه تنها وحدت میان اقوام همیشه در صحنه این استان را نشانه گرفته است و در این باره گوینده سخن باید در اسرع وقت از مردم خوزستان پوزش بخواهد.

وی با اشاره به سخنان ارائه شده‌ای که درباره مقایسه خوزستان و سوریه در رسانه‌ها منتشر شده است، تاکید کرد: در این باره سخنان زیادی از رهبری معظم انقلاب و امام راحل وجود دارد که تنها به جمله «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است» بسنده می‌کنم ولی چنین اظهارنظرهایی همسویی با دشمن و کمک به آنهاست.

وی افزود: البته گوینده این سخنان ادعا دارد که سخنانش تحریف شده است ولی در چنین شرایطی باید از مردم خوزستان پوزش بخواهد و در این باره به مردم توضیح دهد.

*خوزستان دیار مردم مقاوم و اقوام مختلف است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوزستان بزرگترین منبع درآمد کشور است، زیرا نفت موجود در کشور به صورت عمده در استان خوزستان وجود دارد.

وی با اشاره به ذخائر عظیم آب و گاز در خوزستان خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور به امنیت خوزستان بستگی دارد و به این دلیل باید کوشید اوضاع آرام و امنیت پایدار در خوزستان ممتد باشد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تلاش دارد تا اتحاد میان اقوام را نشانه بگیرد ولی در این باره نباید نیروهای خودی و مردمی ناخواسته در راستای این اهداف شوم قدم بردارند.

*جلسه با رئیس کمیسیون امنیت ملی

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای بررسی ابعاد این موضوع مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس کمیسیون امنیت ملی دیدار کرده است و ابعاد مختلف این اظهارنظر را بررسی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: گوینده این سخنان هیچ تجربه دیپلماتیک و سیاسی نداشته است.