فرماندار هندیجان خواستار حل مشکلات محور ارتباطی هندیجان ـ دیلم شد

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: در پنج کیلومتری جاده هندیجان ـ دیلم تاریکی مسیر بسیار خطرآفرین بوده و عدم وجود آسفالت نامناسب و جاده‌ها پیچ ‌در پیچ این بخش می‌تواند به ویژه در ایام پرتردد منجر به حوادث ناگواری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی صبح امروز در جلسه معارفه مدیر راه و شهرسازی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان یکی از بنادر مهم استان خوزستان و حتی کشور است.

وی افزود: هر ساله در ایام نوروز این منطقه میزبان مسافران و مهمانان و گردشگران بسیاری ا‌ست که از اقصی نقاط کشور به هندیجان سفر می‌کنند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید هر چه بیشتر در راستای عمران و آبادانی این منطقه به ویژه راه‌های ارتباطی و روشنایی شهرستان کوشید تا مشکلی در تردد مسافران ایجاد نشود.

*آسفالت جاده کمربندی/جاده پیچ در پیچ روستای کریم‌آباد/سایت مسکن مهر

وی اضافه کرد: در پنج کیلومتری جاده هندیجان ـ دیلم تاریکی مسیر بسیار خطرآفرین بوده و عدم وجود آسفالت نامناسب این بخش می‌تواند به ویژه در ایام پرتردد منجر به حوادث ناگواری شود.

فرج‌اللهی گفت: آسفالت جاده کمربندی و پیچ در پیچ روستای کریم‌آباد و سایت مسکن مهر این شهرستان از جمله پروژه‌هاییست که در هندیجان باید هر چه سریع‌تر اجرایی و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برای رفع نواقص و کمبودهای شهری همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر به سوی پیشرفت و تعالی گام بردارند، افزود: امیدواریم امسال نیز چون هر سال با فراهم کردن میزبانی در هندیجان بتوانیم پذیرای مسافران زیادی به منطقه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، در پایان این جلسه حجت‌الله ابوعلی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان هندیجان منصوب و از زحمات نجات‌علی برات‌پور، رئیس قبلی این اداره قدردانی شد.