پرونده ی شورای پنجم شهر رامهرمز بسته شد/ از کوچ سیاسی، عدم ثبت نام تا تشکیل ائتلاف انتخاباتی

شورای پنجم رامهرمز که موافقان و مخالفان بسیاری داشت و در دوره ی تصدی خود ضمن انتقادات فراوان اما خدمات ماندگاری نیز از خود به یادگار گذاشت به دلایل مختلفی هیچکدام جواز حضو در دوره شورای ششم شهر را به دست نیاوردند.

مهدی احمدی عضو آرام و کم تنش شورای شهر رامهرمز به دلایلی شخصی اقدام به ثبت نام نکرد و ترجیح داد که با حضور در ستادهای مختلف شورای شهر رامهرمز اقدام به حمایت از کاندیداهای مختلف کند.

بهزاد بوری سرحانی که سابقه دو بار عضویت در شورای شهر رامهرمز را در کارنامه خود داشتند برای بار سوم در شورای شهر رامهرمز اقدام به ثبت نام کردند ولی نتوانستند برای شورای ششم احراز صلاحیت خود را مراجع نظارتی بگیرید و در این میان با حمایت از برخی کاندیداهای دیگر سعی در جبران این مسأله داشت که به نظر می رسید در این راه نیز توفیقی کسب نکردند.

محمد رحیمی دیگر عضو شورای پنجم، اقدام به ثبت نام در شورای ششم رامهرمز کرد اما صلاحیت ایشان نیز از سوی مراجع نظارتی تایید نشد و با حضور در ستادهای دیگر تصمیم به حمایت از برخی کاندیداهای انتخاباتی گرفت .

عباس بهمئی که در دوره پنجم شورای شهر رامهرمز به واسطه تبلیغات وسیع ،وعده های انتخاباتی و حضور پر شور جوانان توانست با رای ۸۵۰۰ نفری به عنوان منتخب اول مردم انتخاب شود تصمیم گرفت پس از عدم موفقیت برادرش در انتخابات مجلس شورای اسلامی به اهواز کوچ سیاسی کند و در این شهر نیز با حضور در بین رسانه ها و تبلیغات وسیع اقدام به معرفی خود کرد اما با رای ۴۹۰۰ نفری جواز حضور در شورای ششم اهواز را کسب نکرد و نفر ۵۴ شد.

محمد طاهر بهمئی به عنوان تنها عضو فنی شورای پنجم در این دوره تصمیم به عدم ثبت نام گرفت و همراه با مهدی احمدی و علی آلبومراد در ستادهای سایر کاندیداهای انتخاباتی حضور یافتند و به نظر می رسد که حواشی و عدم علاقه قلبی ایشان به فعالیت های انتخاباتی و سیاسی اصلی ترین دلیل عدم حضور ایشان بود.

علی آلبومراد عضو شورای پنجم و از چهره های ورزشی شهر رامهرمز که ارتباط بسیار خوبی نیز با ورزشکاران شهر رامهرمز دارد برای این دوره اقدام به ثبت نام کردند اما علیرغم تلاش های فراوان تا روزهای آخر نتوانستند احراز صلاحیت خود را از مراجع نظارتی بگیرد و همراه با مهدی احمدی و محمد طاهر بهمئی اقدام به حمایت از سایر نامزدهای انتخاباتی کردند .

مریم سرکهکی عضو با سابقه شورای شهر رامهرمز که در دوره شورایی خود مسولیت دفتر اقبال محمدیان نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر را بر عهده داشتند پس از شکست جریان مطبوع ایشان در انتخابات مجلس تصمیم به عدم حضور در شورای ششم گرفت اما اقدام به برگزاری نشست های پر حاشیه ی انتخاباتی با کاندیداهای شورای شهر کردند تا تجربیات دو دهه شورایی خود را به آنان انتقال دهد و در این میان هم سعی در تشکیل یک ائتلاف یا لیست انتخاباتی داشتند که به نظر می رسد هیچ کدام از افراد مد نظر ایشان جواز حضور در دوره ششم شورای شهر رامهرمز را کسب نکردند.

خبرگزاری خورنا رامهرمز برای همه ۷ عضو شورای پنجم رامهرمز آرزوی موفقیت دارد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *