استاندار خوزستان عنوان کرد:

پایان تیر آخرین مهلت جذب اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای حل مشکل فاضلاب اهواز

استاندار خوزستان با بیان اینکه پایان تیر آخرین مهلت جذب اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای حل مشکل فاضلاب اهواز است اظهار کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرعامل آبفا باید پیگیری کنند که قبل از پایان سال مالی یعنی تیر ماه قرارداد آن منعقد شود تا اعتبار مذکور از دست نرود و برای فاضلاب اهواز هزینه گردد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰ در حاشیه نشست قرارگاه های سه گانه محرومیت زدایی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست مشکلات مربوط به پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکونی در بندر امام خمینی (ره) به صورت مفصل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و قرار شد طی جلسه‌ای در هفته آینده مشکلات بانکی اجرای این طرح نیز رفع شوند.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص مشکل آبهای سطحی و ابلاغ اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی سازمان برنامه به وزارت نیرو پیگیری کردیم که ابلاغ از وزارت نیرو به شهرداری ها منتقل شود که مراحل آن نیز در حال طی شدن است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در ارتباط با ماده ۵۶ پروژه های آب و فاضلاب هر شهرستان از بانک‌ها، تا امروز حدود ۸۵۰ میلیارد از دو هزار و ۱۹۰ میلیارد به مرحله آگهی رسیده و بقیه نیز در حال بررسی و حل و فصل شدن است.

سلیمانی با بیان اینکه پایان تیرماه آخرین مهلت جذب اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای حل مشکلات فاضلاب اهواز است اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرعامل آبفا هفته آینده پیگیری کنند که قبل از پایان سال مالی یعنی تیرماه قرارداد منعقد شود تا اعتبار مذکور از دست نرود و برای فاضلاب اهواز هزینه گردد.