تجهیز ۲۵ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از تجهیز ۲۵ مدرسه برای اسکان مسافران، مهمانان و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: بندر هندیجان آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه ۲۵ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در هندیجان تجهیز و آماده است، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، شهرستان هندیجان نیز برای میزبانی با تعامل و حمایت مضاعف دستگاه‌های اجرایی در حال آماده شدن است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: این منطقه با مردمی خونگرم و با برخورداری از امکان گردشگری و تفریحی مناسب و مطلوبی چون بندر صیادی بحرکان و سواحل زیبای خلیج فارس همچنین بندر تجاری سجافی هر ساله پذیرای گردشگران و مهمانان است.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۵ کیلومتر مرز آبی و مناظر زیبای رودخانه زهره با پهلوگیری شناورهای تجاری و صیادی جلوه بسیار زیبایی به شهرستان داده است.

فرج‌الهی ادامه داد: رودخانه زهره، هندیجان را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده و همین امر تقسیمات جغرافیایی بسیار مطلوبی را در دل شهرستان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بندر هندیجان با قدمتی افزون بر ۳ هزار سال، در ۴۵ کیلومتری خود امامزاده‌های میررحمان، میرنعمان و امامزاده عبدالله را مدفون دارد.

فرماندار هندیجان در پایان اظهار کرد: از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان می‌خواهیم مقدمات لازم را برای ورود مهمانان به شهرستان فراهم کنند.