محمود جعفری شهنی منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان:

پایان انتخابات آغازی بر تلاش برای توسعه مسجدسلیمان است

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان: محمود جعفری شهنی طی پیامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و دست اندرکاران انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان و انتخاب ایشان بعنوان عضوی از شورای شهر پایان انتخابات را آغازی بر تلاش برای توسعه مسجدسلیمان داست.

 

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَنْ لا یَشْکُرُ النّاسَ لا یَشکُرُ اللّه »
کسی که مردم را سپاس نگوید، شکر خدا را هم انجام نمی دهد.

حضور مردم شریف و فهیم مسجدسلیمان در انتخابات بیست و هشتم خردادماه نشان از تعلق خاطر، دغدغه مندی و امید به آینده و آبادانی این شهر دارد. اینجانب بر خود واجب می دانم از تمامی سروران عزیز و گرامی ، هواداران، بزرگان و معتمدین طوایف معزز، برادران و مهربانوان ، جوانان و دانشجویان ، هنرمندان، فرهنگیان و ورزشکاران، اصناف و بازاریان و عموم همشهریان گرامی که حامی بنده بودند، تقدیر و تشکر نمایم، که ضمن حضور در پای صندوق رأی، اینجانب را مورد لطف و عنایت قرار داده و به عنوان منتخب اول خود به شورای ششم شهر مسجدسلیمان رهسپار کردند.
همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و نیروهای تدارکاتی تقدیم می کنم که با زحمت‌های شبانه‌روزی و چند ماهه خود زمینه انتخاباتی سالم و قانونمند را ایجاد کردند؛
اعتماد شما همشهریان عزیز تا ابد برای اینجانب مایه افتخار و مباهات است و مسئولیت بنده نسبت به زادگاهم را دو چندان کرده است. پایان انتخابات آغازی بر تلاش برای توسعه مسجدسلیمان است و لازم است در کنار هم و در سایه تعامل، وحدت و همدلی، برای مسجدسلیمانی بهتر تلاش کنیم.
صمیمانه سپاسگزارم
محمود جعفری شهنی
منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱