یک طلا و ۲ نقره دستاورد کشتی‌گیران ایذه‌ای از ترکیه

خورنا_ کشتی‌گیران ایذه ای در رقابت‌های بین‌المللی جام وهبی امره ترکیه موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ نقره شدند، تیم ملی ایران نیز به‌عنوان سوم تیمی دست پیدا کرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم ، رقابت ها به صورت دوره ای و در دو گروه ۳ نفره برگزار شد که سجاد عباس پور در دور اول ودرینکوف از روسیه را مغلوب کرد و با توجه به حاضر نشدن رجب از ترکیه، در دیدار دوم نیز پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پویا دادمرز نیز مقابل گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند. عباس پور در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت تا دادمرز صاحب مدال نقره شود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل سرگئی امیلین از روسیه به پیروزی رسید و در دور دوم نیز امید آرامی دیگر نماینده کشورمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل شارشنبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. مردانی در این دیدار مقابل سلطان گالی از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۳ شکست خورد و پنجم شد. امید آرامی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل حریفی از کشور بلغارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر کشتی گیری از کشور ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. اسدی در دیدار پایانی در یک کشتی نزدیک و با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب سورکوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور دوم کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله مقابل کشتی گیری از کشور قرقیزستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۱ از سد حریف روس خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

لقمان رضایی به عنوان مربی تیم ملی در این رقابت‌ها حضور داشت.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *