فرماندار اهواز: تا این ساعت تجمیعی در خصوص آراء نامزدهای شورای شهر اهواز صورت نگرفته است

فرماندار اهواز گفت: با توجه به عدم تجمیع آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر، لیست های منتشر شده تعداد آرای نامزدها در فضای مجازی صحت ندارد و تبلیغاتی هستند.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی ظهر یکشنبه در خصوص نتایج آراء انتخابات شورای شهر اهواز افزود: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و بنده به عنوان فرماندار لیست های منتشر شده آراء نامزدها در فضای مجازی را شدیدا تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش بینی شده بود، اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات امکان پذیر نبود‌، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده، مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

عالمی نیسی افزود:شمارش آراء شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

رییس حوزه انتخابیه اهواز در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز گفت: به مردم شریف اهواز و نامزدهای محترم قول می دهم از آراء آنها صیانت و حفاظت نمایم و در سریعترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.