شیوه‌نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای ماهشهر به خوبی رعایت می‌شود

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای با کمک ناظرین بهداشت به درستی اجرا می‌شود و به مردم اطمینان می‌دهیم که از این نظر مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خورنا، فریدون بندری پس از انداختن رای خود در صندوق بیان داشت: در سطح شهرستان بندر ماهشهر ۱۶۳ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که ۸۳ شعبه در شهر ماهشهر و مابقی در بندر امام‌خمینی(ره) وشهر چمران هستند.

وی ادامه داد: فرآیند رای‌گیری از ساعت هفت صبح در تمامی شعب آغاز شده و تا کنون استقبال بسیار خوب و پرشوری را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

بندری افزود: در شعبه دبیرستان شاهد پیام انقلاب نیز در جهت مشارکت افزایی، برنامه‌های فرهنگی و بومی اجرا شد و حضور مردم  بندر ماهشهر در این شعبه نیز به صورت زنده از صداوسیما پخش زنده می‌شود.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از مردم ماهشهر دعوت کرد: رای خود را در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و اینکار را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

همچنین نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: انتخابات تاثیر بسزایی در سرنوشت مردم ایران دارد.

حبیب آقاجری افزود: لذا وظیفه اخلاقی، اجتماعی، دینی و قانونی همه ماست که در تعیین سرنوشت خود، حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم و به فرد اصلح رای داده تا بتوانیم ایرانی آزاد و مستقل داشته و منویات امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی را در کشور پیاده کنیم.

سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر  ازجمله ۹۷ هزار و ۱۲۹ نفر رای  اولی در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *