دعوت فرمانده انتظامی خوزستان برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات  

فرمانده انتظامی استان خوزستان طی بیانیه ای اقشار مختلف مردم را جهت مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

به گزارش خورنا، سردار “سید محمد صالحی” طی بیانیه ای اقشار مختلف مردم را جهت مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ دعوت کرد، در این بیانیه آمده است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۸خرداد؛ آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.
 
انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است تا مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.
 
حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر وروستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد، حضور مردمی که یکی از مظاهرش همین انتخابات است، ضامن بقای نظام است و قدرت معنوی را به رخ دشمنان می کشاند.
 
مردم به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رأی، حضوری پرخروش خواهند داشت تا دشمنان اسلام را بیش از پیش مأیوس کنند و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.
 
سبز پوشان فرماندهی انتظامی استان خوزستان و خانواده های آنان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق های رای، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید و از طرفی برای تامین حداکثری نظم و امنیت این انتخابات نیز همه تلاششان را به کار خواهند گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان از مردم انقلابی، ولایت مدار، بصیر و آگاه دعوت می کند با حضور هر چه گسترده تر در انتخابات، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *