دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات

با نزدیک شدن به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، به برهه ای حساس از عمر پربرکت انقلاب اسلامی خویش وارد میشویم.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، به برهه ای حساس از عمر پربرکت انقلاب اسلامی خویش وارد میشویم.

وی افزود: اتفاق بزرگی که تمامی دشمنان‌ کشور عزیزمان ایران و رسانه های معاند متحد شده اند تا مردم ولایت مدار و غیور ایران اسلامی را از حضور پای صندق های رأی ناامید کنند و آنها را از رأی دادن دلسرد نمایند .

قاسمی خشاب درادامه اظهارداشت: این اتحاد شوم دشمنان ایران اسلامی نشان از اهمیت انتخابات در کشور عزیزمان دارد. نظام جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب را بر اساس قانون اساسی اش بسیار با اهمیت دانسته و این حق را برای همه قائل شده است که با رأی و نظر خویش در اداره کشورشان شریک باشند و صاحب نظر.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد است این مردم هستند که بایست انتخاب کنند چه کسی رئیس جمهور باشد و چه کسانی عضو شورای شهر و روستا باشند.

سرهنگ قاسمی خشاب با بیان اینکه در آستانه ی برگزاری یک انتخابات بزرگ هستیم در ادامه گفت: اهمیت انتخابات بسیار بالا است. دشمن برای مأیوس نمودن مردم با همکاری رسانه های معاند دست به هر حربه و تلاشی خواهد زد و مردم ما لازمست به هوش باشند و دشمنان زبون را با حضور خویش در انتخابات، ناامید سازند.

وی در پایان گفت: از همه اقشار مختلف و مردم شریف شهرستان هندیجان: زن و مرد، کارمند و بازاری، ورزشکار و صیاد، دعوت می‌کنیم یکبار دیگر به ندای رهبر عزیزمان پاسخ مثبت داده و ضمن حضور پای صندوق های رأی، دوستان، آشنایان و اقوام خویش را نیز به حضور در انتخاباتی پرشور، تشویق کنند .

منبع : خبر روز