اعلام حمایت مجمع نمایندگان کارکنان قراردادی هلدینگ خلیج فارس از ۳ کاندیدای شورای شهر بندرماهشهر

مجمع نمایندگان قانونی کارکنان قرارداد مدت موقت هلدینگ خلیج فارس منطقه عملیاتی بندرماهشهر با صدور بیانیه ای از سه نفر کاندیدای خبرنگار شورای اسلامی شهر بندرماهشهر اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، متن کامل بیانیه مجمع نمایندگان کارگران قرارداد مدت موقت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که آماده آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا می شویم، به عنوان یک تشکل قانونی برای انتخاب گزینه اصلح در جهت آگاهی بخشی و کمک به جامعه کارگری قدمی برداریم.

امروز جامعه کارگری برحسب مشکلات و دغدغه ها و رساندن مطالبات این قشر زحمتکش به گوش مسئولان از طریق اصحاب رسانه طی این سال ها بارها توانستیم از تریبون خبرگزاری های محلی و کشوری بخش اعظمی از موانع کارگری را مرتفع سازیم.

حال که باخبر شدیم تعدادی از عزیزان جوان متعهد و وظیفه شناس اصحاب رسانه با نگاه دلسوزانه، بومی گرایانه، مطالبه گر، مبارزه با فساد در مدیریت شهری و شفاف سازی که در کارنامه رسانه ای آنان دیده ایم و نتایج عملی پیگیری ها را احساس کردیم نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرماهشهر شده اند.

وظیفه خود می دانیم فارغ ازنگاه احساسی، تعصبات هیجانی کاذب، قومیتی و طایفه ای که عده ای از کاندیداها طی ادوار گذشته از آن بعنوان ابزاری برای رسیدن به منافع شخصی استفاده کردند و طی این سال ها شاهد عقب ماندگی شهرمان با توجه به درآمد بالای مالی بواسطه وجود صنایع پتروشیمی و تاسیسات بندری هستیم، لازم می دانیم به جوانان اصلح و مطالبه گر رای داده و حضور پر شور در روز انتخابات داشته باشیم.

بنابراین ما با انتخاب آگاهانه از برادران رسانه آقایان مهدی چاروسائی، شاهرخ حسنی و عباس عساکری که برای شهروندان بندرماهشهر در پیگیری مطالبات شهری شناخته شده اند حمایت می کنیم و دیگر اجازه ورود افراد خود فروخته و بی لیاقت برای تصدی مناصب مهم تصمیم گیری و سکان مدیریت شهری بندرماهشهر را نخواهیم داد.

امیداست با انتخاب درست و دقیق شاهد شکوفایی شهرمان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Ehsan لطفا دروغ تحویل مردم ندهید
  • ناشناس اخبار دروغ ننویسید خورنا:رسانه دروغگو