تجمع اعتراضی کارگران شرکت تهران جنوب در بندر ماهشهر

کارگران‌ معترض نسبت به اخراج نیروی بومی و جذب نیروی غیربومی تجمع و درب ورودی شرکت را بستند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران شرکت تهران جنوب در اعتراض به جذب نیروهای غیربومی، درب‌های ورودی این شرکت را مسدود کرده و از ورود کارکنان به شرکت جلوگیری کردند.

معترضان می‌گویند: طبق شنیده‌های ما، شرکت تهران‌جنوب بعد از انتخابات ریاست جمهوری قصد تعدیل اکثر نیروهای بومی را دارد اما به دلیل مسائل امنیتی اکنون هیچگونه اقدامی نمی کنند. در مقابل چشم ما نیروهای غیربومی جذب می شوند اما تا کنون نامه نگاری‌ها و پیگیری ها نتیجه ای نداشته است.

آن‌ها تاکید می‌کنند: اکثر نیروهای بومی شاغل تحصیلات دانشگاهی و مدارک لیسانس به بالا با سابقه کار چندین سال دارند، اما مدیران غیربومی هیچگونه حقی برای ما قائل نیستند.

فرماندار بندرماهشهر با تاکید استفاده از متخصصین بومی اظهار کرد: با هرگونه استخدام غیربومی که ظرفیت نیروی انسانی آن در منطقه وجود دارد، برخورد خواهیم کرد.

فریدون بندری در ادامه گفت: نگرانی کارگران قابل درک اما تا کنون شرکت تهران جنوب بصورت کامل در مدار بهره برداری قرار نگرفته و وضعیت جذب نیرو مشخص نیست.

وی بیان کرد: در هر زمان نماینده کارگران برای بیان اعتراض خود به فرمانداری مراجعه کنند ما صحبت های آنان را خواهیم شنید و پیگیر مشکلاتشان خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *