تعطیلی جایگاه های گاز رامشیر آژانس ها را نیز به تعطیلی کشاند!/کمبود بودجه بهانه‌ی شورای شهر و شهردار

خورنا – فرزادشعبانی

فرزاد شعبانی

با توجه به تعطیلی بیش از *یکساله ی جایگاه گاز شهرداری* رامشیر که این نیز از *بی تدبیری* شهردار و اعضای شورای شهر است که *توان مدیریت یکی از ظرفیت‌های درآمدزای شهر را ندارند*، دیگر جایگاه گاز شهرستان رامشیر (محسن) تبدیل به تنها جایگاه گاز شهرستان رامشیر شده است، که به دلایل مختلفی از جمله تعمیرات، بروزرسانی تجهیزات و تغییرات نیرو و اپراتور و … هر چند وقت یکبار توان ارائه خدمات ندارد!

حال جایگاه سی ان جی قنواتی (محسن) علاوه بر جایگاه شهرداری چند روزی به دلایلی که این خبرگزاری از آن بی اطلاع است، از خدمات دهی به شهروندان ناتوان است، که سبب شده است شهروندانی که از وسایل نقلیه گاز سوز استفاده می‌کنند *متحمل هزینه های مالی و زمانی* شوند و از بنزین استفاده کنند و یا به شهرهای همجوار جهت سوختگیری مراجعه کنند.

عدم خدمات‌دهی دو جایگاه گاز شهرستان سبب شده است که اکثریت آژانس ها، خودروها و تاکسی ها که از طریق شغل مسافرکشی در شهرستان امرار معاش میکنند با مشکلات اقتصادی و معیشتی رو به رو و به تعطیلی کشانده شوند.

هم اکنون سوالی که مطرح است چرا شهرداری در سال های راه اندازی جایگاه گاز توان مدیریت آن را نداشته و هر مدت به مدت و بطور طولانی تعطیل بوده است؟ بعنوان مثال *بیش از یکسال است که جایگاه شهرداری رامشیر تعطیل* و نیروهای شاغل در آن جا از کار بیکار شده اند!

*و سوالی دیگر؛ بارها شنیده شده است که عدم به کارگیری این مکان به دلیل هزینه ها و کمبود بودجه‌ی شهرداری بوده است، اعضای شورای شهر و شهردار منتخب آنها که در جواب تمامی مطالبات شهروندان مدعی کمبود بودجه هستند چرا مجددا در عرصه انتخابات ورود می کنند؟! عضو شورایی که توان و پتانسیل رایزنی و جذب اعتبار و سرمایه گذار در شهرستان را ندارد چرا باید دوباره برای رسیدن به کرسی شورای شهر دست به دامان آرای مردم شود؟*

*شهروندان فهیم و گرامی رامشیر سرنوشت کشور و شهر شما در گروی انتخاب شماست!*
*با توجه به نزدیکی روز ۲۸ خرداد در ابتدا با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای جایگاه ریاست جمهوری کشور و بعد با انتخاب افرادی اصلح، متعهد، پاسخگو، جسور،انتقادپذیر و مطالبه گر برای شورای شهر رامشیر، سرنوشت شهر خود را به آبادانی، پیشرفت و آنچه لایق شما بهترین هاست ختم کنید و از انتخاب افرادی که به انتخاب و رای اعتماد شما احترام نگذاشته اند بپرهیزید.*

آزموده را آزمودن کار خطاست

وعده همه ما، ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی برای انتخاب اصلح

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *