کرونا در کمین است و وضعیت بندر ماهشهر شکننده/ برگزاری تجمعات انتخاباتی در فضای بسته، خطرآفرین و جبران ناپذیر خواهد بود

دبیر ستاد کرونا شهرستان بندر ماهشهر با شکننده اعلام نمودن وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر درخواست کرد، پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمایند.

فضل اله ترحم | خورنا ؛ دکتر محمد شنبدی امروز جمعه ۱۴۰۰/۰۳/۲۱، در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: با توجه به فرآیند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا که برای اولین بار در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد و نظر به اینکه این مهم یک فرآیند مدنی است از کلیه مسئولین ستادهای انتخاباتی درخواست می شود تمامی مراسمات و تجمعات را با اخذ مجوز و تحت نظارت ستاد کرونای شهرستان برپا نمایند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: در همین راستا شیوه نامه ها و دستورالعمل های لازم به ستادهای انتخاباتی ابلاغ شده و ضروری است هرگونه گردهمایی مطابق با پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود و شخص نامزد و ستاد مربوطه در این ارتباط مسئول است.

شنبدی تصریح کرد: کرونا در کمین است و شور انتخاباتی نباید موجب سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود چرا که دو شهرستان همجوار ما ( امیدیه و هندیجان) در وضعیت قرمز کرونایی هستند و با توجه به تردد مردم به این دو شهرستان، وضعیت بندر ماهشهر شکننده است و عدم پایبندی به فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری تجمعات تبلیغاتی در فضاهای بسته و ساده‌انگاری آحاد جامعه می‌تواند خطرآفرین و جبران ناپذیر باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر در پایان به تحت کنترل بودن ورود و خروج کشتی ها در مبادی دریایی بندر امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: به صورت مستمر خدمه ی کشتی های ورودی مورد غربالگری قرار می‌گیرند و تحت رصد مداوم هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس پس چرا مدیریت شرایط اضطرار منطقه ویژه نامه زده کارکنان صددرصد حضور پیدا کنن.چرا رسیدگی نمیشه