سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: پیگیر رفع موانع تولید شرکت لوله سازی بندر ماهشهر هستیم

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: شرکت لوله سازی بندر ماهشهر قصد تعدیل ۲۵۰ نفر از کارگران خود را به دلیل مشکل فروش محصولات تولیدی داشت که از طریق استانداری، پیگیر رفع موانع تولید آن هستیم.

فریدون بندری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا افزود: شرکت لوله‌سازی بندر ماهشهر، شرکتی خصوص است که با فروش لوله‌های تولیدی، حقوق کارگران خود را پرداخت می‌کند و قصد تعدیل ۲۵۰ نفر از کارگرانش را داشت.

وی ادامه داد: این شرکت در فروش محصولات تولیدی با مشکلاتی مواجه شده و مدیران این شرکت به فرمانداری اعلام کردند ممکن است با توجه به شرایط مجبور به تعدیل نیرو شویم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بیان کرد: بنده و نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌هایی را انجام داده و از طریق استانداری پیگیر رفع موانع تولید این کارخانه هستیم.

وی افزود: از مدیران این شرکت نیز درخواست داشتیم تا اطلاع ثانوی از تعدیل نیرو خودداری کنند تا با پیگیری‌های مسوولان شهرستان و استاندار، مشکلات رفع شده و تعدیل نیرو انجام نشود.

بندری تاکید کرد: مسوولان این شرکت نیز باید برای رفع مشکلات اهتمام جدی داشته باشند چراکه تعدیل نیرو به دلیل نداشتن فروش محصول به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

شرکت لوله‌سازی بندر ماهشهر در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارد.