سه تذکر قانونی فرمانداری اهواز به ستاد آیت‌الله رئیسی در خوزستان

فرمانداری اهواز ضمن برشمردن سه مورد نقض قانون در تجمع انتخاباتی روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی این شهرستان، خواستار توضیحات ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ ﺁﯾﺖﺍلله ﺭﺋﯿﺴﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ شد.

به گزارش خورنا فرمانداری اهواز در نامه‌ای به کمال رحمانی ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ ﺁﯾﺖﺍلله ﺭﺋﯿﺴﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ عنوان کرد: در خصوص مراسم دیدار مردمی آیت اله رئیسی در شهرستان اهواز متاسفانه موارد زیر علیرغم تعهدات صورت گرفته در جلسات هماهنگی، خصوصا جلسه شورای تامین و کمیسیون امنیتی رعایت نگردیده‌اند که با توجه به پیگیری موضوع توسط ستاد ملی و استانی، علت عدم رعایت نکات زیر را به این فرمانداری اعلام نمایید.

۱- طبق مصوبه شورای تامین استان و شهرستان و همچنین کمیته امنیتی مقرر گردید که مراسم دیدار مردمی از ساعت ۱۹ الی ۲۱ برگزار گردد. در صورتیکه مراسم بدون در نظر گرفتن وضعیت نارنجی شهرستان و ممنوعیت تردد، برخلاف زمان تعیین شده ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار گردید.

۲- مقرر گردید که مراسم با رعایت پروتکلهای بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا مخصوصا اصل فاصله گذاری و نیز چیدمان صندلی‌ها با در نظر گرفتن فاصله هشت متر‌مربع برای هر نفر برگزار شود که در این خصوص معاونت این فرمانداری و معاونت بهداشت شهرستان نیز حضورا تذکرات لازم را داده‌اند ولی متاسفانه در حین برگزاری مراسم این اصل نیز رعایت نشد.

۳- علیرغم تاکید استفاده از ماسک توسط همه عوامل و مدعوین، متاسفانه مشاهده گردید که این موضوع نیز در مراسم جدی گرفته نشده بود.

گفتنی است سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ ضمن حضور در ورزشگاه تختی اهواز با مردم استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.