استاندار خوزستان: به زودی مشکل آب شرب هندیجان حل خواهد شد

استاندار خوزستان در پایان نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هندیجان، گفت: روی هم رفته چهارده یا پانزده طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جدول زمانی برای اجرای مصوبات تعیین گردید.

به  گزارش خبرگزاری خورنا “قاسم سلیمانی دشتکی امروز پنجشنبه ۲۰ خردادماه، توضیح داد: در این جلسه چندین پروژه خوب مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی طرح پیشنهاد شد از جمله کمک به بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در زراعت چوب و توسعه تولید ماهیان خاویاری مورد پیشنهاد و بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان افزود: از جمله پروژه هایی که تصویب شد در سه مسیر آب آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفت و هر سه مسیر تصویب گردید. یکی در مسیر زیدون قرار شد حداکثر سه ماهه مشکلش حل شود و حدود ۳ هزار متر مکعب به آب آشامیدنی و برای اصلاح شبکه اضافه خواهد شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: دو طرح دیگر شامل یک طرح ۳.۵ کیلومتری و دیگری طرح ۲ کیلومتری که سازمان آب و برق خوزستان تعهد داد ظرف دو ماه انجام دهد و به این ترتیب تا سه ماه آینده مشکل کمبود آب شرب شهرستان هندیجان برای همیشه حل می شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان، تصریح کرد: مباحث دیگری که مطرح شد در خصوص زیرساخت جاده ای بود که مصوبات خوبی داشتیم؛ همچنین در خصوص لنج داران، شیلات، ورزش و سایر بخش ها، پروژه های مختلفی مطرح شد.

وی عنوان کرد: روی هم رفته چهارده یا پانزده طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جدول زمانی برای اجرای مصوبات تعیین شد و امیدواریم در موعد مقرر این پروژه ها و مصوبات به نتیجه برسد.

منبع : ایلنا