رئیس حوزه قضایی هندیجان: کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان گفت: کارمندان ادارات این شهرستان اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خورنا سید محمود هاشمی اظهار کرد: مسئولان و کارمندان ادارات دولتی از ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیدای انتخابات به خصوص در ساعات اداری خودداری کنند.

وی با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اجرای قانون انتخابات، افزود: فعالیت تبلیغاتی کارمندان ادارات در ساعات اداری و استفاده از امکانات و بودجه ادارات، شرکت های دولتی، موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می نمایند له یا علیه هر یک از نامزدها، ممنوع است.

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه، بررسی و رسیدگی به پرونده تخلفات و جرائم انتخاباتی، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

هاشمی با دعوت از کاندیدها به رعایت اخلاق، عنوان کرد: کاندیداها در تبلیغاتشان تنها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و از انتقاد و تخریب دیگر کاندیدها پرهیز کنند؛ همچین کاندیداها هیچ اتهام زنی به دیگر کاندیداها نداشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی کاندیداها باید قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، تصریح کرد: سوءاستفاده از امکانات دولتی توسط کاندیداها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد صورت می‌گیرد.

 

منبع : ایلنا خوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *