مرد نکونام نمیرد هرگز

در پی درگذشت شادروان سعید ملکی موسس مرکز درمان و بازتوانی میان مدت نشاط بندر ماهشهر، روابط عمومی اداره بهزیستی این شهرستان با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم از خدمات مشفقانه وی تجلیل کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
زنده یاد سعید ملکی موسس مرکز درمان و بازتوانی میان مدت اعتیاد نشاط (کمپ نشاط ) از سال ۸۸ از اداره بھزیستی بندرماھشھر به عنوان اولین مرکز ترک اعتیاد مجوز خود را دریافت نموده و طی دوران فعالیت خود یکی از بھترین مراکز استان به لحاظ عملکرد بوده است.

وی جوانان بسیاری را درمان و راھی اجتماع نمود و بطور شبانه روزی در این خصوص فعال بود ھمچنین در زمینه پیشگیری و آموزش با راه اندازی نمایشگاه ھا و ھمایش ھا ، ھمگام با بھزیستی این شھرستان فعالیت می نمود.

ھمچنین سرپرستی تیم کاھش آسیب را بعھده داشته و به جمع آوری سرنگ ھای آلوده و امحاء آنھا ، شناسایی پاتوق ھای معتادین در محلات حاشیه بندر امام خمینی ( ره ) و بندر ماھشھر ، اھدا بسته ھای بھداشتی ( شامل سرنگ و… ) ، آموزش و ترغیب معتادین جھت ترک اعتیاد اقدام نمود.

از دیگر خدمات ارزشمند آن زنده یاد، درمان معتادین متجاھر و ھمراھی آنھا تا سر و سامان گرفتن و مشغول به کار شدن آنھا بود و چندین معتاد متجاھر را نیز بعنوان خدمت گذار کمپ خود نگھداری کرد، ھمچنین در دوران شیوع بیماری کرونا کلیھ وسایل بھداشتی را تھیه و مطابق با پرو تکل ھای بھداشتی فعالیت می کرد ھمچنین علیرغم بیمار بودن وقت زیادی را به آموزش معتادین و تشکیل جلسات آموزشی اختصاص می داد.

اداره بھزیستی شھرستان بندرماھشھر ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به خانواده محترمشان و جامعه درمانگران اعتیاد بدینوسیله خدمات مشفقانه شان را ارج نهاده و از خداوند بزرگ طلب مغفرت و رحمت الھی برای آن مرحوم نموده و امیدواریم کھ دعای خیر مردم شریف شھرستان بندرماھشھر بدرقه راهشان باشد.