نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان در همایش بزرگان طوایف و سران عشایر گفت: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خورنا حجت الاسلام‌ و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف استان خوزستان ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و امام راحل (ره) اظهار داشت: توطئه های دشمنان با شروع انقلاب اسلامی آغاز، در ۸ سال جنگ تحمیلی ادامه و در عصر حاضر نیز در مناسبت‌ها و وقایع مختلف از جمله انتخابات ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی افزود: امروز دشمنان می‌خواهند با به‌کارگیری انواع شیوه‌های تبلیغاتی، سیاسی و با القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را از حضور در پای صندوق‎های رأی دلسرد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشت: در تمام سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی عنایات بی شائبه خداوند متعال، لطف بی نهایت امام عصر (عج) و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های عشایر غیور ایرانی به‎خصوص عشایر خوزستانی بوده که حافظ جان، مال و ناموس خود و دیگر مسلمانان سرزمین بوده‌اند.

وی به شرایط معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: در انتخابات می‌بایست فردی که دارای ۴ ویژگی اصلی تخصص، جهادی، انقلابی و حزب الهی بودن است، توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: شما بزرگان طوایف و سران عشایر نمایندگان هزاران نفر از قوم و عشیره خود هستید، ان‌شاء الله در ۲۸ خرداد ماه با مشارکت حداکثری حماسه ای بزرگ و فتح الفتوحی علی رغم میل باطنی دشمنان خلق خواهید کرد.