سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: برگزاری هرگونه جمعه‌بازار، نمایشگاه و بازارهای فصلی بدون مجوز ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ممنوع است

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: برگزاری هرگونه نمایشگاه، جمعه‌بازار و بازارهای فصلی بدون مجوز ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اظهار کرد: تمام مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان برای همه ادارات و دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است و هیچ احدی حق تخطی از این مصوبات را ندارد.

وی افزود: شهرهای مجاور از لحاظ شیوع کرونا وضعیت خوبی ندارند همین موضوع وضعیت بندر ماهشهر را نیز شکننده کرده و در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قرمز تغییر رنگ خواهیم داد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بر این اساس برگزاری هرگونه نمایشگاه، جمعه‌بازار و بازارهای فصلی که باعث تجمع مردم خواهد شد بدون مجوز ستاد مقابله با کرونا ممنوع است.

بندری ادامه داد: فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی شهری نیز به صورت محدود، با شیب ملایم و با اولویت مناطق حاشیه‌نشین مانند شهرک مدنی باید از سر گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو متذکر شد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی اندیشیده شده و مرکز بهداشت در تمام شعب اخذ رأی نماینده خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: نامزدهای شوراهای شهر و روستا و نمایندگان آنها در شعب اخذ رأی و همچنین مردم نیز باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همیت کامل به خرج دهند.

بندری همچنین به فعالیت صنایع پتروشیمی اشاره کرد و گفت: صنایع و شرکت‌های پتروشیمی می‌توانند تعمیرات اساسی خود را آغاز کنند، چرا که این تعمیرات تعطیل‌بردار نیست، ضمن اینکه در تعمیرات قبلی نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی بطور دقیق رعایت می‌شد.

وی در پایان اضافه کرد: تغییر شیفت‌ها نیز در شرکت‌های پتروشیمی باید بررسی بیشتر و نهایی و بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا اعمال شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *