افزایش شدید موارد سرپایی کرونا طی دو روز گذشته در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا ” دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان داشت: موارد بیماری کرونا در هندیجان در حال افزایش است، در دو روز گذشته تعداد موارد سرپایی به شدت افزایش پیدا کرد و پیش بینی میشود این افزایش همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از مردم شریف هندیجان تقاضا داریم دستورالعملها را رعایت کنند، ماسک بزنند و دورهمی ها و مراسمات را تا بهبود شرایط به طور کامل تعطیل کنند، تمامی موارد مثبت شناسایی شده و شناسایی نشده ی بدون علامت، در دورهمی های خانوادگی موجب ابتلا دوستان و نزدیکان خود به کرونا میشوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان عنوان کرد: متاسفانه همانند گذشته، بی توجهی جوانان به بیماری کرونا و عدم رعایت دستورالعملها توسط صنف کالای خانگی، عوامل اصلی افزایش و شیوع کرونا در هندیجان هستند. صنف کالای خانگی به علت بالا بودن مراجعین غیر بومی و به عنوان گسترده ترین و پر رفت و آمد ترین صنف هندیجان، تاثیر گذاری فراوانی در بالارفتن یا پایین آمدن موارد بیماری کرونا در هندیجان دارند. قطعا همراهی این دو قشر جامعه در مقابله با کرونا تاثیر چشم گیری در کاهش موارد بیماری در روزهای آتی خواهد داشت.

دکتر رئیسی در پایان تاکید کرد: حفظ سلامت مردم مسئله ای است که با تمام توان برای آن تلاش میکنیم، از کسانی که در این راه ما را همراهی میکنند تشکر و قدردانی میکنیم، اما با اصناف، ادارات و ارگانهایی که با اهمال و بی توجهی، سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد جدی و طبق قانون خواهیم داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *