دغدغه خاتمی و هاشمی مشارکت مردم در انتخابات است

خورنا: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی که در مراسم درگذشت محمدکاظم مرعشی برادر همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در خصوص کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی گفت: بهتر است این سوال را از خودشان بپرسید چرا که من سخنگوی ایشان نیستم؛ تمام هم و غم آقای خاتمی این است که حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود و این با حضور سلایق و دیدگاه‌های مختلف میسر می‌شود که انشاالله وضعیتی پیش بیاید که همه سلایق بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای هاشمی رفسنجانی کاندیدا می‌شود، تاکید کرد: همه هم و غم آقای خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی در وهله اول این است که انتخابات پرشکوه و با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شود؛ البته باید مسئولان نیز به این قضیه اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات سال ۹۲ گفت: اگر شرایط برای حضور کاندیدای اصلاح طلب فراهم شود در انتخابات شرکت می‌کنند.

تابش در خصوص اجتماع اصلاح طلبان گفت: فعلا شرایط برای حضور اصلاح طلبان باید فراهم شود وگرنه به اجماع رسیدن خیلی زمان نمی‌برد.

تابش در پاسخ به این پرسش که به نظرتان انتخابات چند قطبی می‌شود تصریح کرد: اگر بگذارند اصلاح طلبان حضور یابند قاعدتا رقابت دو قطبی می‌شود اما اگر نگذارند رقابت بین خود اصولگرایان است.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حضور دولتی‌ها در انتخابات نیز گفت: اصولگرایان رقابت چند قطبی خواهند داشت ولی در واقع یکی هستند.

به گزارش فارس، تابش در خصوص رای آوری کاندیدای دولت خاطر نشان کرد: رای آوری جناح دولت بد نیست یعنی بدتر از رای آوری سایر اصولگرایان نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *