حبیب آقاجری: سازمان تامین اجتماعی خدمات مناسبی به بیمه شدگان در بندر ماهشهر ارائه نمی‌دهد/ پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر چمران و شهرک طالقانی هستیم

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ۸۳ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، متاسفانه این سازمان خدمات درمانی مناسبی در شهرستان بندر ماهشهر ارائه نمی‌دهد. 

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در آیین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی شهید قاسم سلیمانی شهر چمران بندر ماهشهر بیان داشت: امنیت و سلامت دو نعمت هستند که هر جامعه‌ای به آن نیاز دارد که خوشبختانه امروز با بهره‌برداری از درمانگاه شبانه روزی شهر چمران، بخشی از مشکلات درمانی مردم این شهر رفع شد.

وی ادامه داد: پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر چمران و شهرک طالقانی هستیم.

حبیب آقاجری اضافه کرد: با وجود ۸۳ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، متاسفانه این سازمان خدمات درمانی مناسبی در شهرستان بندر ماهشهر ارائه نمی‌دهد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام موسی‌کاظم(ع) تامین اجتماعی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این بیمارستان از نظر تجهیزات و کادر درمان با کاستی‌هایی مواجه است که در یکسال گذشته تجهیزات خوبی به این بیمارستان اضافه شده و پیگیر هستیم تا باقی تجهیزات نیز برای این بیمارستان از سوی سازمان تامین اجتماعی فراهم شود.

آقاجری در خصوص تعیین وضعیت سند ملکی منازل شهر چمران گفت: جلسات متعددی برای حل این مشکل برگزار شده و این موضوع به مرحله نهایی رسیده بود که متاسفانه گیر کوچکی در این فرآیند قرار گرفته و در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *