آغاز به تحصیل ۲۶ هزار دانش‌آموز بهبهانی

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان صبح امروز در آیین زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه شهید بخردیان این شهرستان اظهار داشت: ستاد طرح مهر این مدیریت جلسات متعددی را در خصوص آماده‌سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان برگزار و هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، علی فاکر در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز بهبهانی در مقطع ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۱۱ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در بهبهان به تحصیل بپردازند.
وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس طرح مهر در مدارس و مراکز آموزش عالی بهبهان در راستای آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان اجرا شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان خاطرنشان کرد: تمام مدارس سطح شهرستان بهبهان آماده حضور دانش‌آموزان شده و کمبودهای موجود در مدارس با همکاری اداره نوسازی مدارس، طرح هجرت سه و اداره آموزش و پرورش برطرف شده است.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ۲۶ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان بهبهان آغاز به تحصیل کردند و سال تحصیلی خوبی را برای آنها آرزو می‌کنیم.
فاکر با اشاره به اینکه این تعداد دانش‌آموز در قالب ۲۴۴ مدرسه به تحصیل می‌پردازند، تصریح کرد: از ۱۴۰ مدرسه ابتدایی بهبهان، تاکنون ۱۰۰ عدد از آنها یک نوبته شده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تک نوبته کردن باقی مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است، گفت: برای تک نوبته کردن کامل مدارس در بهبهان به ۶۶ فضای آموزشی نیاز داریم.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به نامگذاری ۳۰ شهریور با عنوان نظافت عمومی اضافه کرد: فضای آموزشی بسیاری از مدارس در روز نظافت عمومی با مشارکت پرسنل ادارات و دانش‌آموزان آماده‌سازی شد.
وی افزود: امسال علاوه بر ثبت‌نام حضوری امکان ثبت‌نام اینترنتی نیز برای دانش‌آموزان در مدارس بهبهان فراهم شد که این شهرستان در سطح استان در این زمینه رتبه نخست را داراست.
فاکر با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی توسط دانش‌آموزان بهبهانی در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم امسال نیز شاهد افتخارآفرینی دانش‌‌آموزان بهبهانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *