نشست صمیمی فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان// نشست صمیمی فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان// نشست صمیمی فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت خبرنگاران در آگاهی بخشی در جامعه گفت:نقش رسانه ها در جامعه و در آگاهی بخشی غیرقابل انکار است و بدون شک حلقه واصله بین مردم و مدیران محسوب می شوند.
وی ادامه داد:در یکسال و نیم گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفت و ۴۰۰میلیارد تومان برای حل مشکلات حوزه فاضلاب شهرستان در سال قبل تصویب شد که ۱۵۰ میلیارد آن در مرحله مناقصه قرار دارد.
پاکدل اضافه کرد:در بحث آب، با هدف توزیع عادلانه قرار است بزودی از فلکه بهنام محمدی خط انتقال به طول۲/۵ کیلومتر محلات ریل وی و چهاربیشه را خط تنگ مو وصل کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد:در مدت یکسال و نیم گذشته و پس از زلزله اخیر تا امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان مسجدسلیمان برای منازل آسیب دیده بر اثر زلزله، مناطق آلوده به نشت نفت و گاز و بافت فرسوده در حال ساخت است و اکثر این واحدها در مراحل ۵۰ تا ۹۰ درصد قرار دارند.

وی تاکید کرد:یکی از خدمات شاخص در حوزه آموزش، بحث راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان مسجدسلیمان است که این خدمت علاوه بر کاهش رفت و آمدها به شهرهای همجوار باعث اشتغالزایی در شهرستان هم می شود و در بحث تکریم ارباب رجوع و دسترسی راحت تر مردم، بخشداری های گلگیر و عنبر را پس از سالها استقرار در فرمانداری، به بخش های خود منتقل کردیم تا علاوه بر تکریم ارباب رجوع،دسترسی مردم و روستاییان عزیز را آسان تر نمائیم و در همین راستا هم پس از سالها بلاتکلیفی چمن مصنوعی گلگیر، پس از بازدید و توقف چندین ساله توانستیم برای جوانان این منطقه، چمن مصنوعی را تکمیل و افتتاح کنیم.

نماینده عالی دولت در ادامه این جلسه گفت:در چند ماه گذشته اقدامات خوبی هم از سوی شهرداری در شهرستان از جمله آسفالت محلات، نصب المان شهری،پل عابر پیاده شهرک ولیعصر(عج) و… در حال انجام است و در هفته جاری هم عملیات اجرایی فرودگاه شروع خواهد شد.
فرماندار مسجدسلیمان اضافه کرد:پل سی مایلی پس از سالها بلاتکلیفی و وضعیت خطرناک و بحرانی،توانستیم تا امروز عملیات بهسازی و روسازی را انجام دهیم و بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و طرح تفضیلی شهری هم پس از سالها و با پیگیری های جدی در چند مدت گذشته به تصویب رسید و در مراحل پایانی قرار گرفته است.

پاکدل تشریح کرد:در بحث انتخابات هم از مجموع ۲۰۴ نفر داوطلب در مسجدسلیمان، گلگیر و عنبر پس از انصراف ۷ نفر، ۱۶۶ نفر تایید صلاحیت و در حوزه روستایی هم از ۳۸۲ نفر ثبت نام شده، تعداد۳۵۲ نفر تایید صلاحیت شدند.
وی افزود:برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعداد شعب افزایش خواهد داشت در بحث معتمدین هم سعی کردیم از همه طوایف و با یک تقسیم بندی عادلانه استفاده کنیم و اجازه نخواهیم داد یک رای از کسی جابه جا شود.

در ادامه جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد:نقش و تاثیر رسانه در ایجاد امنیت، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح در جامعه بسیار مهم است و بدون شک ما خبرنگاران را همکار خود می دانیم.
وی ادامه داد:جایگاه رسانه و تاثیر آن در جامعه بسیار حائز اهمیت است و انتظار داریم رسانه های شهرستان در جهت آگاهی بخشی و انعکاس اخبار صحیح، دقیق و امیدبخش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان هم ضمن اشاره به اهمیت و تاثیر رسانه ها در جوامع مختلف گفت: امروز که عصر ارتباطات است بدون شک همه بر تاثیر و اهمیت رسانه ها واقف هستیم و در جوامع ما اعتقاد داریم عملکرد و نقش بزرگان، ریش سفیدان، متنفذین و خبرنگاران بسیار مهم و تعیین کننده است.
وی افزود:در بحث انعکاس مشکلات باید بین انتقاد و توهین تفاوت قائل شویم زیرا انتقاد اصلاحگر با توهین و تخریب دو مقوله جدا از هم هستند.
بن سعید تاکید کرد:رسالت خبرنگاران بسیار مهم است و یک حق الناس محسوب می شود و همه باید تلاش کنیم و در کنار هم فضا را برای انتخابات پرشور آماده کنیم.

smart

 

 

smart